Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمنهای ادبی اصفهان از برگزاری آیین رونمایی و نقد کتاب «لورکا برایم شعر می‌خواند» اثر علی اصغر هدایتی در مجتمع فرهنگی هنری صائب خبر داد.

«محمدرضا کاکائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:  آیین رونمایی و نقد کتاب «لورکا برایم شعر می‌خواند» چهارشنبه(۲۰ آذر) ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر انجمنهای ادبی اصفهان با بیان اینکه این کتاب اثر «علی اصغر هدایتی» دبیر انجمن ادبی شاعرانه های کاشان است، گفت:‌ این آیین همزمان با برنامه گرامیداشت «مهدی ملکی» شاعر و غزلسرای معاصر ایران برگزار می شود.

 

گفتنی است مجتمع فرهنگی هنری صائب در جوار آرامگاه صائب تبریزی قرار دارد که از گذشته تا کنون شعرای اصفهان در این مجموعه گرد هم می آمده اند. انجمن های ادبی صائب و اهل قلم جلسات هفتگی خود را در این مجموعه برگزار می کنند.

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد مسجد انتخابات مجلس مسجد طراز اسلامی صائب تبریزی مراسم رونمایی رونمایی از کتاب رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز