Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:34:39 GMT

سوپرایز وزیر شوآف بازهم حاشیه ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۵۸۴

سوپرایز وزیر شوآف بازهم حاشیه ساز شد

در حالی خبر سوپرایز آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از هفته گذشته با تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد که از امروز صبح این سوپرایز با شایعه رفع فیلتر تلگرام دوباره داغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز پنجشنبه هفته گذشته در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند به حضار اعلام کرد که وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه هفته جاری یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتشار این خبر کاربران شبکه‌های اجتماعی با زبان طنز و با هشتگ‌های #سورپرایز و #وزیر  به این وعده آقای وزیر واکنش نشان دادند.

برخی از کاربران این خبر را به آغاز اینترنت ملی و خداحافظی با شبکه جهانی اینترنت ارتباط دادند.

از امروز صبح هم شایعه مبنی بر رفع فیلتر تلگرام در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها دست به دست شد که به سوپرایز آذری جهرمی ربط دادند.

شایعه این بود: «با توجه به دستگیری و بازداشت قاضی صادرکننده حکم فیلتر تلگرام و همچنین آثار مخرب فیلترشکن‌ها و کاربردی نبودن سایر شبکه‌های اجتماعی و خالی شدن تلگرام از فیک‌نیوزها با دستگیری روح الله زم، دلیلی برای ادامه فیلترینگ تلگرام باقی نمی‌ماند و خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است.»

با داغ شدن این شایعه و پیگیری رسانه ها، روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی این خبر را تکذیب کرد و گفت: با توجه به انتشار خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام با عنوان (خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است) به اطلاع می‌رساند، جلسه کارشناسی شورای عالی فضای مجازی کشور درخصوص رفع فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابراین تصمیم‌گیری در این خصوص در شورای عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتا تکذیب می‌شود.

البته باید گفت که آقای وزیر جوان که خیلی علاقه به فعالیت در شبکه های اجتماعی دارد و بین فعالان این عرصه به وزیر شوآف معروف شده، کم از این خبرسازی ها نداشته که منجر به حاشیه هایی برای او شود.

نمونه اش موضوع وس(خدمات ارزش افزوده) که جوری آذری جهرمی خبر از مبارزه با شبکه اختاپوسی وس در میان شرکت های ارزش افزوده داد که با گاف های فراوانی همراه شد.

تا جاییکه مجبور شد برای توضیح پاره ای از مسائل به گفتگوی زنده اینستاگرامی با فالورهایش بپردازد که بازهم برایش حاشیه ساز شد.

البته سئوالاتی در موضوع قطع اینترنت سراسری در اغتشاشات اخیر مبنی بر تاخیر در اجرای دستور شاک(وزارت امنیت کشور) مطرح شده که حشایه های تازه ای را برای وی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عیسی زارع پور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای بار سوم پیش از پایان سال رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود. این کارگروه ۱۲ عضو صاحب رای دارد مرکز ملی هم سیزدهمین عضو است وزارت ارتباطات هم یک عضو از بیم این ۱۳ عضو است و دولت هم کلا ۶ رای دارد و اکثریت در این کارگروه با نمایندگان دولت نیست و باید به صورت جمعی در این مورد تصمیم گرفته شود.

وی ادامه داد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

زارع پور بیان کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.


 

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است