Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@09:06:24 GMT

ثبت‌نام مسکن ملی از30آذر درتهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۶۵۵

ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از ۳۰ آذر امسال در استان تهران آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه دارد. ناطقان: بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ثبت نام استان‌های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان، کرمان از ۳۰ آذرماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مربوط به ۲۳ اداره کل راه و شهرسازی باقیمانده در چهار فاز مجزا تا پایان آذرماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاز‌های چهارم تا هفتم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای استان‌های سراسر کشور تا ۳۰ آذرماه به طول می‌انجامد.

فاز چهارم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۶ استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی، و خراسان رضوی انجام می‌شود و در فاز چهار، این ۶ استان ثبت نام طرح اقدام ملی از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز شروع می‌شود.

زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای ۶ استان دیگر از ۲۳ آذر ماه و استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزء ۶ استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای آن‌ها انجام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت نام ، مسکن ملی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام مسکن ملی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • فیلم| کنعانی: به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قوی‌تر خواهیم داد
  • واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود
  • فیلم/ کنعانی: به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قوی‌تر خواهیم داد
  • ببینید | اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی