Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه گلستان گفت: تریبون‌های آزاد خواسته رهبر انقلاب از دانشجویان است؛ بنابراین ضرورت دارد کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون‌های آزاد در محیط دانشگاه گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت سپاه و بسیج نگهداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انقلاب ما با مردم تعریف می‌شود و به همین دلیل سپاه و بسیج حامیان مردم هستند.
معروفی با اشاره به اینکه آحاد مردم ایران بسیجی هستند، افزود: تولید علم که کار یک دانشجو است، براساس تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه نینوا گفت: آنچه اهمیت دارد فکر، فرهنگ، آرمان و دوست داشتن مردمی است که وفاق ملی برای عزت ایجاد میکنند و نباید گذاشت دشمن محدودیت و دو قطبی ایجاد کنند.
وی ادامه داد: مگر می‌شود جوانی که عاشورا و اربعین حسینی را با آن عظمت گرامی می‌دارد بسیجی ندانست فی الثل در همین دیدار اخیر بسیجیان، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید داشتند شهید صیاد ارتشی بود، ولی بسیجی بود و شهید زین الدین پاسدار بود، ولی بسیجی بود.
معروفی اظهار کرد: یک دانشجوی بسیجی باید عالم باشد بدین معنا که در تخصص خود مسلط باشد و من به همه شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم در درس و رشته خود مسلط و ماهر باشید.
فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که حرکت تاریخی کشور ماست مخاطب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شما جوانان هستید و امام (ره) هم با همین ظرفیت جوانان جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.
وی ضمن انتقاد از ایجاد چند دستگی بین جوانان گفت: فردا مال شما جوانان است، همه شما بچه‌های ما هستید و ما مسئولین موظفیم مراقب شما باشیم و جوانان را چند دسته نکنیم و مدام نگوییم فلانی بد حجاب است و دیگری با حجاب. فلانی چپی است و دیگری راستی.
معروفی ضمن توصیه جوانان به کتابخوانی افزود: من در دوران اسارت ۵۰ کتاب از سخنان صدام خواندم پس شما هم می‌توانید در کنار علم آموزی خود کتب حوزه‌های پیرامونی را مطالعه کنید، زیرا وقتی میگوییم دانشجو باید عالم باشد فقط مربوط به علم تخصصی نیست.
فرمانده سپاه نینوا ضمن برشمردن ویژگی‌های دانشجو بیان کرد: دانشجو باید تحلیلگر باشد، دشمن شناس باشد و حرف امام جامعه خود را درک کند.
وی ادامه داد: شجاعت ویژگی دیگر دانشجوی انقلابی است و در شرایطی که دشمن میخواهد در بین ما انشقاق قومی مذهبی ایجاد کند دانشجوی انقلابی ما باید با شجاعت خود وحدت آفرین و تفرقه شکن باشد.
معروفی بیان داشت: دانشجوی بسیجی و انقلابی باید مطالبه گر باشد که البته مطالبه گری با تخریب متفاوت است و در همین فتنه اخیر دیدم که صفوف مردم از آشوبگران جدا شد چراکه مطالبه گر، آشوب و تخریب نمی‌کند.
فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: همین آرمان مطالبه گری شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعت رضوی در ۱۶ آذر سال ۳۲ بود که مقابل نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا ایستادند و در راه استکبار ستیزی به شهادت رسیدند.
معروفی با اشاره به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب به دانشجویان بیان داشت: تریبون‌های آزاد خواسته امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از دانشجویان است ضرورت دارد تا می‌توانید کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون‌های آزاد را در محیط دانشگاه گسترش دهید.
این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تولید فکر از ویژگی‌های اصلی یک دانشجو قلمداد می‌شود و تولید فکر است که تولید قدرت و عزت می‌آورد و دانشجوی ما باید در این حوزه ملی فکر کند.
فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: اینکه می‌گویند دانشجو سیاسی نیست یک خیانت بزرگ است و برخی همین حرف را به سپاه و بسیج هم نسبت می‌دهند در حالی که ما سیاسی هستیم، اما سیاسی کار و سیاست زده نیستیم و جناحی نیستیم، اما حزب انقلابیم.
معروفی گفت: معتقدیم ۳ چیز است که سپاه و بسیج خود را فدای آن می‌کند و آن ۳ چیز؛ مردم، انقلاب و ولایت هستند و من قبلا هم گفته ام درب سپاه به روی همه باز است مگر معاندین و منافقین و ضد انقلاب و فتنه گران
وی ادامه داد: دشمن درصدد عقب نگه داشتن علم ماست و امام جامعه صراحتا فرمودند: تا جان در بدن دارم از نخبگان علمی حمایت میکنم.
فرمانده سپاه نینوا در این باره گفت: جوانان عزیز بدانید دعوای استکبار با ما موشک و صنعت هسته‌ای ما نیست، بلکه دشمن با تولید علم ما مشکل دارد و نمیپذیرد با علم و فکر خود مستقل باشیم.
ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان بیان کرد: انگلیسی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا در پی این بود با جعجعی‌ها در لبنان، با بعثی‌ها در عراق و با سلطنت طلبان و منافقین در ایران قدرت جریان مقاومت در منطقه را برهم بزند، اما مدیریت فوق العاده رهبر فرزانه انقلاب در این ماجرا موجب شد فتنه ظرف ۴۸ ساعت در کشور جمع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز دانشجو مطالبه گری دانشجویان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان