Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران استراماچونی در این گفت‌وگوی کوتاه اظهار داشت: از اعماق وجودم ناراحتم که داستان به این شکل تمام شد، فکر نمی‌کنم هیچ‌کس خواستار چنین چیزی بود. هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای ادامه همکاری با استقلال انجام دادیم، اما متاسفانه از سوی باشگاه به طور مداوم سیگنال‌هایی دریافت می‌کردم که ادامه کار را غیرممکن می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: شایعاتی که درباره داشتن پیشنهاد از سوی باشگاه‌های دیگر مطرح شده، بی‌اساس است و همچنان امید بازگشت به این تیم بزرگ را در دل دارم. البته اگر باشگاه ثابت کند که قادر است به معنای واقعی مشکلات و مسائل کنونی را حل و فصل کند.

استراماچونی ادامه داد: تنها کسانی که مرا به خوبی می‌شناسند، درک می‌کنند که چقدر تحمل تماشای بازی امروز تیمم از راه دور سخت بود. در حال حاضر بسیار ناراحت هستم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم. تنها تمایل دارم که بگویم هواداران استقلال شگفت‌انگیز و ایرانی‌هایی که با آنان ملاقات کردم، فوق‌العاده هستند و تمام جهان باید این موضوع را بدانند.

وی در پایان با جمله‌ای احساسی تصریح کرد: آبی را در قلبم جا داده و با خود آوردم و از صمیم قلب بابت محبتی که از سوی تمام هواداران دریافت کردم، به خود می‌بالم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران استراماچونی استقلال فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان

عباس اسماعیل علی مدیر مرز پرویزخان عراق در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرز پرویزخان در قصرشیرین، گفت : عدم سامان دهی این موارد باعث ایجاد وقفه در انجام مبادلات تجاری و مرزی در این مرز مهم می‌شود و به طور نمونه مشکلاتی برای رانندگان عراقی در این مرز (داخل خاک ایران) وجود دارد که نیاز است مسئولان مرز پرویزخان در طرف ایران آن را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: در تمام دوران فعالیت مرز رسمی پرویزخان مشکلات و مواردی وجود داشته که تمام این موارد با تعامل و همکاری ۲ طرف جمهوری اسلامی ایران و عراق برطرف شده و رونق مبادلات تجاری طی سال‌های گذشته گواه این مطلب است.

اسماعیل علی اظهار کرد: به افرادی که خارج از ضوابط قانونی وارد مرز پرویزخان عراق شوند اجازه حضور نخواهیم داد.

مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در این نشست گفت: گمرک مجری سیاست‌های اقتصادی کشور در مرز‌ها و مسوول تشریفات قانونی، گمرکی صادرات و ترانزیت مبادلات تجاری است از این رو ۹۰ درصد کاری که اکنون در مرز رسمی پرویزخان و دیگر مرز‌ها برای خروج کالا و ترانزیت انجام می‌شود بر عهده گمرک است و دیگر نهاد‌ها تعهدی در قبال تشریفات کالا ندارند.

رضا قربانی افزود: بر اساس قانون امور گمرکی، گمرک مدیریت واحد مرز بوده و یک سازمان حاکمیتی است که مسوول اعمال مقررات صادرات و واردات و عبور کالا و احقاق حقوق دولت و نظارت و هماهنگی تمام سازمان‌های مستقر در مرز بوده و وظایف ذاتی خودش را به احدی واگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه روان‌سازی ترافیک و تجارت در داخل مرز پرویزخان باید با هماهنگی تمام ادارات در مرز باشد، اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه گمرک شبانه روز پای کار هستند و هرچه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های این مرز فراهم باشد حجم مبادلات افزایش خواهد یافت.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: این مرز رسمی بی نظمی‌هایی دارد و برای ساماندهی آن باید همه دستگاه‌ها شبانه روز پای کار باشند تا شاهد ساماندهی و روان‌سازی تجارت در آن باشیم.

قربانی ادامه داد: هم اکنون روزانه ۲ هزار کامیون صادراتی و ترانزیت سوخت وارد این مرز می‌شوند و تشریفات آن را مجموعه کارکنان گمرک انجام می‌دهند.

امین حیدریان مدیر پایانه مرزی پرویزخان در این جلسه گفت: بنابر اعلام فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین کوتاهی در ساماندهی مرز از کسی پذیرفته نیست و ما اجازه نخواهیم داد افرادی بخواهند مخل امنیت و ساماندهی مرز شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض