Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مصطفی جوکار با مثبت ارزیابی کردن سطح پیکارهای انتخابی جام تختی به خبرنگار مهر گفت: با توجهبه اینکه بسیاری از آزادکاران باتجربه وعنواندار کشتی به دلیل داشتن مجوز جام تختی، در رقابتهای انتخابی این جام حضور نداشتند، فرصت بزرگی برای جوانان مهیا شد تا در غیاب بزرگان جولان دهند.

وی تصریح کرد: به جز معدود آزادکاران باتجربه، ما شاهد تاخت و تاز آزادکاران جوان و باانگیزه ای بودیم که ثابت کردند کشتی آزاد تمام شده نیست و می توان به روزهای درخشان آینده امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این جوانان نیاز به حمایت و برنامه ریزی دارند که مطمئن هستم با درایت و تلاش فدراسیون کشتی می توان به این مساله امیدوار بود.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن افزود: با وجود حضور چنین کشتی گیران جوان و آینده داری باید به این واقعیت اذعان داشت که کشتی برا شکوفایی و درخشش نیاز به یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ساله دارد. مطمئن باشید ما می توانیم در این مدت به نتایج مطلوبی برسیم و پتانسیل های موجود را بارور کنیم. بدین ترتیب می توان به جرات گفت نقطه اوج کشتی ما به شرط حمایت و برنامه ریزی، المپیک ۲۰۲۴ است و ما در آن زمان حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

جوکار با اشاره به نقش مدیرفنی تیم های ملی کشتی آزاد در بهبود شرایط نیز گفت: محسن کاوه ثابت کرده هر زمان که در کشتی بوده یا نبوده برای رشد و اعتلای این رشته با تمام وجود تلاش کرده است. کاوه در سالهایی هم که در سطوح ملی فعالیت نداشت با تمام توان در باشگاه مشغول سازندگی و خدمت به کشتی بود. حالا هم که خوشبختانه به عنوان مدیر فنی در حال فعالیت است و از خیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف بزرگ کشتی دریغ نمی کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: خوشبختانه مدتی است شور و حال و هیجان به کشتی بازگشته و مطئنم با در اختیار داشتن زمان و امکانات لازم می توان به نتایج طلایی و درخشانی در رقابتهای جهانی و المپیک دست یافت.

کد خبر 4793906 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود مصطفی جوکار کشتی آزاد جام تختی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس

‌استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس استان تاکید کرد‌ و گفت: یکی از اصلی دغدغه های مدارس این است که یا اینکه نماز خانه ندارند و یا اینکه نمازخانه آنها نیاز به مرمت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز صبح در جلسه شورای اقامه نماز استان با عرض تبریک روز سپاه پاسداران بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از ستون های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش ویژه ای در تحکیم و استحکام نظام داشته است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه تمام توان و تلاش ما باید در برپایی هرچه بهتر نماز باشد افزود: این به عنوان تکلیف الهی خودمان است که باید در بهبود این امر کمک کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه شورای اقامه نماز استان برنامه های خوبی را در این راستا انجام داده است اظهارداشت: آیین نامه ای ابلاغ شد که مشتمل بر 26 ماده است که برای همه وزارت خانه ها وظیفه ای را مشخص کرده که از بین همه تاکید ویژه ای بر روی وزارت آموزش و پرورش شده است.

 وی با بیان اینکه تاکید ویژه ای بر روی وزارت آموزش و پرورش شده، تصریح کرد: این ابلاغ برای مجموعه دانشگاه ها هم برنامه هایی را پیش بینی کرده است که اقدامات لازم باید صورت گیرد.

قاسمی فرزاد در ادامه افزود: آموزش و پرورش موظف است که برنامه های خودش را در بخش کودکستان و مهدهای‌کودک ها مورد توجه قرار دهد و اقدامات لازم را انجام دهد.

 استاندار همدان با بیان اینکه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز یکی از مراکز مهم برای بحث نماز است اظهار داشت: کانون ها هم باید اقدامات فرهنگی لازم خود را برای بحث نماز از جمله پخش و توزیع کتب مربوط به نماز، برنامه های تفریحی مربوط به نماز انجام دهد.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی دغدغه های مدارس این است که یا اینکه نماز خانه ندارند و یا اینکه نماز خانه های آنها نیاز به مرمت دارد بیان کرد:  نوسازی مدارس باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشد و اقدامات لازم برای بهبود وضع نمازخانه ها در سطح استان در مدارس پیگیری کند.

 قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه مساجد از ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: باید تمام توان خود را برای مرمت و تجهیز مساجد به کار بگیریم و به بهترین نحو احسن این کار باید انجام شود و در یک کلام همه دستگاه ها مکلف هستند که به بهبود وضع نماز در سطح استان کمک کنند و توجه ویژه داشته باشند.

 ادارات باید تمام توان و تلاش خود را برای بهبود نماز به کار گیرند 

معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز با اشاره به اهمیت نماز گفت: در حوزه فرهنگی باید به نماز توجه ویژه شود و تمام ادارات باید تمام توان و تلاش خود را برای بهبود این عمل،به کار بگیرند.

 حسن رضانیا با تبریک روز سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران نقش ویژه ای در تمام زمینه ها داشته است که خود اتقاق بزرگی است.

رضانیا با اشاره به اینکه نماز ستون اصلی این نظام است تصریح کرد: باید تمام توان و تلاش خودمان را به کار گیریم که این فریضه الهی به بهترین نحو احسن انجام شود.

وی در ادامه افزود: در حوزه فرهنگی باید به نماز توجه ویژه شود و تمام ادارات باید تمام توان و تلاش خود را برای بهبود این عمل،به کار بگیرند.

رضانیا با بیان اینکه باید هدفمند برنامه‌هایی در این راستا انجام شود تصریح کرد: ما باید ظرفیت های خودمان را بازخوانی کنیم تا آن انتظاری که است و آن اثر گذاری که مورد انتظار ما است بدست آورد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • بارش شهابی Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • پخش زنده کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین