Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد ظریف از سکوت غرب درباره زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی / محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمعه‌شب در پیامی توئیتری به زبان انگلیسی نوشت: اسرائیل امروز یک موشک هسته‌ای آزمایش کرد که هدفش ایران بود. سه کشور اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) و ایالات متحده هرگز درباره تنها زرادخانه هسته‌ای در غرب آسیا شکایت نمی‌کنند که مسلح به موشک‌هایی است که واقعا برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده‌اند؛ اما به خاطر سلاح‌های متعارف و دفاعی ما عصبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا

بین الملل تابناک: با گذشت چند روز از حملات موشکی و پهپادی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، علی رغم اینکه مقامات صهیونیستی و غربی تلاش گسترده ای برای ناموفق جلوه دادن عملیات وعده صادق انجام داده اند، با این حال، گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های اسرائیلی حکایت از تلفات سنگین صهیونیست ها دارد.

روزنامه اسرائیلی با تکیه بر تصاویر ماهواره‌ای، صحت سخنان سخنگوی ارتش این رژیم را که مدعی شده بود ۹۹ درصد پرتابه‌های ایران در عملیات وعده صادق دفع شده را زیر سوال برد.

روزنامه‌های صهیونیستی معاریو و هاآرتص امروز پنجشنبه اطلاعات جدیدی را درباره موشک‌ها و پهپادهای ایران که شنبه شب گذشته به سمت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد، منتشر کردند.

به گزارش الجزیره، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در دو روزنامه عبری معاریو و هاآرتص با ادعای منابع رسمی صهیونیستی درباره آسیب جزئی حملات موشکی و پهپادی ایران و منهدم کردن اغلب این موشک‌ها و پهپادها در تضاد است.

روزنامه معاریو به نقل از یک پژوهشگر نظامی صهیونیست گزارش داد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل بر خلاف ادعاهای دانیل هاگاری سخنگوی این ارتش که مدعی رهگیری و انهدام ۹۹ درصد حملات ایران است، تنها حدود ۸۴ درصد این حملات ایران را دفع کرده است.

این روزنامه افزود که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که حداقل یکی از ساختمان‌های رآکتور هسته‌ای دیمونا در نقب بر اثار حملات ایران آسیب دیده و دو نفر در مجاورت آن مجروح شده‌اند.

در ادامه گزارش معاریو آمده است که کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که چهار نفر در پایگاه هوایی نواتیم در نتیجه اصابت مستقیم موشک‌ها و نه به علت اصابت ترکش موشک‌های پدافند هوایی زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل ویدئوهای منتشر شده درباره حملات موشکی و پهپادی ایران اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر در پایگاه هوایی رامون در منطقه اشغالی النقب در این حملات زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز تصاویری منتشر کرد که خسارات ناشی از حمله موشکی ایران را به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

بر اساس این تصاویر ماهواره‌ای که ساعاتی پس از حمله ایران گرفته شده است، آسیب به باند فرود در قسمت جنوبی پایگاه نواتیم در نزدیکی یک اسکادران هواپیمای C-130 قابل مشاهده است.

دیگر خبرها

  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان