Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی _ مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای برای مقابله با تهاجم‌های مختلف فرهنگی گفت: برای همین منظور گروه‌های تلویزیونی در سپاه‌های استانی فعال شده‌اند.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۱۸ آذر، با حضور سرتیپ دوم رمضان شریف مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی و جمعی دیگر از مسؤولان نظامی در محل کانون جوانان بسیج ارومیه، استودیو بسیج گروه تلویزیونی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار سرتیپ دوم رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای و مجازی سپاه برای مقابله با تهاجم‌های مختلف فرهنگی اظهار کرد: برای این منظور گروه‌های تلویزیونی در سپاه‌های استانی فعال شده‌اند.

استودیو سپاه به کمک رسانه‌های گروهی می‌آید

حجت الاسلام سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: این استودیو برای تولید آثار فاخر در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت کمک کار رسانه‌های مختلف گروهی استان به صوص صدا و سیما خواهد بود و برنامه‌های فاخر را برای پخش از رسانه‌های گروهی استان تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و ایثار باید در جامعه نهادینه شود، افزود: برای معرفی آنچه که در دوران دفاع مقدس رخ داده است، هر کاری انجام شود باز هم کم است چرا که شهدا و رزمندگان بسیار غریبانه و در نهایت خلوص برای دفاع از نظام و انقلاب به جبهه‌ها رفتند.

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا آذربایجان غربی سردار رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم

وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند به زودی حمله گسترده زمینی به رفح آغاز خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر کرد، خبرداد طی 12 ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

روز 193 طوفان‌الاقصی| تشدید حملات به رفحرئیس اسبق شاباک: حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار استیونیسف: 600 هزار کودک در رفح گرسنه و وحشت‌زده هستندنتانیاهو: عملیات در رفح زمان می‌برد ولی اجرا می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی