Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:15:59 GMT

مرکز درمان ناباروری شاهرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۹۷۵

مرکز درمان ناباروری شاهرود افتتاح شد

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در حاشیه سفر ظهر سه‌شنبه وزیر بهداشت به شاهرود پروژه مجتمع درمان ناباروری شاهرود افتتاح شد، گفت: این طرح در کنار اورژانس عظیم شهرستان شاهرود دو طرحی بودند که توسط وزیر بهداشت در سفر یک‌روزه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: افتتاح مرکز جامع درمان ناباروری و آی وی اف مرکز آموزشی پژوهشی درمانی بهار شاهرود یکی از دستاوردهای خوب درمانی در شرق استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: این مجموعه سال ۹۵ کلید خورد و امسال در زیربنای ۹۶۵ متر مربع افتتاح می‌شود.

قرار است وزیر بهداشت در جمع فعالان بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های شاهرود و میامی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان بهار شاهرود سخنرانی کند.

وی امروز شاهرود را به مقصد تهران ترک می‌کند.

کد خبر 4793618

منبع: مهر

کلیدواژه: سعيد نمكي شاهرود ناباروری رضا چمن دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها بارش برف قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود

بهرام عین الهی افزود: از آنجایی که مردم انتظار دارند خدمات را بصورت غیرحضوری دریافت کنند، برای اینکه داروها را درب منزل و به روز تحویل بگیرند سکوهای اینترنتی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در واقع سکوهای اینترنتی از چگونگی دارو خبر دار نمی شوند کد رهگیری به آن‌ها داده می شود دارو را در داروخانه دریافت می کنند و در اختیار بیمار قرار می دهند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: البته بیماران در این زمینه مختار بوده و می توانند دارو را نیز بصورت حضوری از داروخانه تحویل بگیرند.

عین اللهی گفت: این کار بصورت آزمایشی در برخی مناطق انجام می شود و در صورت رضایتمندی سراسری خواهد بود.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه درمان کودکان زیر هفت سال بصورت رایگان در مراکز درمانی دولتی کار بنیادی بوده که در هیئت دولت تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف و پذیرفته نشدن کودکان به سامانه ۱۹۰ زنگ بزنند چرا که همه موظف به اجرا هستند بچه ها اگر خوب درمان شوند تا ۷۰ سال عمر می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد