Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواستار مشارکت و همکاری گسترده این سازمان و فعالان حوزه اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران شد.
به گزارش خبرنگار شانا، حبیب‌الله سمیع صبح امروز (سه‌شنبه، 19 آذرماه) در دومین روز از ششمین گردهمایی مدیران اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: تامین و حفظ سلامتی کارکنان شرکت نفت، به‌ویژه کارکنان بخش‌های عملیاتی از جمله اهداف مشترک میان سازمان بهداشت و درمان و اچ‌اس‌یی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وظایف سازمان بهداشت و درمان با اچ‌اس‌یی به دو بخش عمده تقسیم می‌شود، افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه و همچنین فعالیت مشترک در مواجهه با حوادث و مسائل احتمالی در حوزه نفت از جمله وظایف مشترک این دو سازمان به شمار می‌آید که در سال‌های اخیر گسترش یافته است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: به هر میزان هماهنگ‌تر باشیم، کارکنان سالم‌تر و در شرایط بهتری فعالیت خواهند کرد.
سمیع اظهار کرد: همان‌گونه‌ که در سطوح مدیریت ارشد و کلان شرکت ملی نفت با سازمان بهداشت هماهنگی و ارتباط برقرار است، در سطوح عملیاتی نیز تعامل بیشتر شده تا بتوان نتایج قابل قبولی به‌دست آورد.
ضرورت راه‌اندازی اورژانس پیش‌بیمارستانی در مناطق عملیاتی
این مقام مسئول با بیان اینکه تقاضای صنعت نفت از سازمان برای ارائه خدمات درمانی در بخش سوختگی قابل توجیه نیست، بر ضرورت راه‌اندازی اورژانس پیش‌بیمارستانی در مناطق عملیاتی تاکید و عنوان کرد: ساخت بیمارستان مجهز سوختگی در مناطق عملیاتی نه‌تنها در هیچ کجای دنیا مقرون به صرفه نبوده، بلکه از دیدگاه علمی و تخصصی نیز قابل قبول نیست.
سمیع ادامه داد: اورژانس پیش‌بیمارستانی که بتواند در 24 ساعت نخست به مصدومان احتمالی خدمات درمانی ارائه کند تا شرایط لازم برای انتقال بیمار به مراکز تخصصی یا فوق تخصصی فراهم شود، کافی است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر لزوم ارتقا و تجهیز ناوگان آمبولانس در مناطق عملیاتی تاکید کرد و گفت: استقرار آمبولانس‌های زمینی، هوایی و دریایی از برنامه‌ها و اهدافی است که سازمان به‌طور جدی دنبال می‌کند، هرچند با محدودیت‌های منابع مالی و تامین اعتبار لازم و کافی برای عملیاتی کردن آن روبه‌رو هستیم، اما با همکاری و هماهنگی همکاران اچ‌اس‌یی می‌توانیم گام‌های موثری برای تجهیز و راه‌اندازی ناوگان آمبولانس در مناطق عملیاتی برداریم.
این مقام مسئول به انجام معاینات دوره‌ای کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و با بیان اینکه اجرای برنامه‌های سلامت‌محور سازمان بهداشت همواره مورد تاکید مدیران اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت بوده است، گفت: در این میان باید همه کارکنان و فعالان صنعت نفت و گاز را نسبت به انجام معاینات دوره‌ای ترغیب کنیم.
وی ادامه داد: موضوع تغذیه کارکنان، بهبود شرایط تغذیه و اصلاح الگوی تغذیه از دیگر مواردی است که باید به‌طور جدی دنبال شود و اجرای آن نیازمند همکاری و مشارکت همکاران است.
سمیع همچنین از آمادگی سازمان بهداشت و درمان برای ارائه هر نوع آزمایش‌ تخصصی و معاینات فیزیکی برای همکاران در حوزه‌های عملیاتی نفت و گاز خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی

دبیر کمیسیون اقتصادی هیات دولت معتقد است، در مواجهه با بحث الزامات تحقق شعار سال دو نگاه راهبردی و عملیاتی قابل تعریف است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، موسی شهبازی دبیر کمیسیون اقتصادی هیات دولت در خصوص الزامات تحقق شعار سال گفت: دو مواجه راهبردی و عملیاتی در این خصوص قابل تعریف است، در مواجه راهبردی موضوع سند راهبرد ملی استراتژی صنعتی  سالیان سال است که مورد توجه قرار داشته اما نهایی نشده است.از سوی دیگر ثبات اقتصاد کلان و پیش بینی پذیری نیز یکی از ارکان مواجهه راهبردی و حوزه سیاست گذاری است که بایستی الزامات ان فراهم گردد.

این کارشناس اقتصادی گفت، در مواجه عملیاتی چند پیشنهاد عملیاتی قابل طرح است، در حوزه سرمایه گذاری در کشور یک برهم ریختگی وجود دارد،  در گام اول بایستی یک برنامه اولویت بندی شده تعریف شود. در واقع باید اولویتهای سرمایه گذاری به تفکیک  تعریف شود. این موارد در قابل شرکت پروژه و تعاونیهای عام بایستی برای جلب مشارکت مردم  تعریف شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی هییت دولت با اشاره به لزوم پرهیز در تغییرات مکرر در مقررات تجاری، ارزی و گمرکی، گفت: ایین نامه ماده 24 قانون بهبود محیط کسب وکار که در کمیسیون اقتصادی نهایی شده بود در دولت تصویب گردید و از این پس هر طرح اقتصادی و تجاری از قبل باید به اطلاع فعالان اقتصادی برسد.

وی با اشاره به موضوعی که اخیرا در خصوص بنگاههای بزرگ و کوچک مطرح شده،  تاکید کرد، ارتباط بنگاههای کوچک  باید در قالب زنجیره ارزش به بنگاههای بزرگ متصل گردد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • عملیاتی شدن بازار آب در یزد