Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جوامع غربی کافیست کمی جلوی پلیس مقاومت کنید تا همان چند ثانیه تبدیل به آخرین ثانیه‌های عمرتان شود!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از کاربران توئیتر ضمن انتشار فیلمی از نحوه رفتار پلیس آمریکا در صفحه شخصی خود نوشت: اسم این فن ورزشی که پلیس آمریکا روی شهروند غیرمسلح اهل شیکاگو اجرا میکنه چیه؟/ توی غرب کافیه کمی جلوی پلیس مقاومت کنی تا اون چند ثانیه تبدیل به آخرین ثانیه‌های عمرت بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
#غرب_بدون_روتوش کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا پلیس نیروی انتظامی شیکاگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند

دادستان بجنورد با تاکید بر اینکه کشف حجاب یک جرم مشهود است گفت: ضابطان قضایی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست حجاب و عفاف خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی و مدیران نسبت به رعایت عفاف و حجاب توجه ویژه داشته باشند و به تکلیف و وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: ضمن اجرای اقدامات ایجابی و سلبی برای مقابله با ناهنجاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب از سوی دستگاه‌های قضائی، با کشف حجاب برخورد می‌شود.

دادستان بجنورد کشف حجاب را از جرایم مشهود دانست و خاطرنشان کرد: ضابطان قضائی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در این جلسه اضافه کرد: اجرای طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از روز گذشته در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما به این مسئله یک نگاه فرهنگی و ایجابی است و مردم نیز تاکنون با این طرح همراهی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: با ورود و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بستر سازی و فرهنگ سازی بسیاری از دستگاه‌ها از وقوع چنین موضوعات و رواج بی حجابی در اجتماع جلوگیری می‌شود و باید همه دستگاه‌های پای کار باشند.

مطهری‌زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در این عرصه و تمام عرصه‌های دفاع از وطن و ارزش‌های دینی پای کار بوده و است، گفت: اکنون که این حرکت به عنوان یک طرح در حال انجام است همه حمایت کنند چرا که این طرح منجر به آرامش روانی خانواده‌ها و جوانان و جامعه خواهد شد.

کد خبر 744480

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند
  • آزموده را آزمودن خطاست
  • یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید