Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز جامع «خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان میامی» با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میامی، سعید نمکی امروز به منظور افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های شاهرود و میامی، به شرق استان سمنان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌برداری از پروژه مجتمع جدید دفن بهداشتی زباله در سال 991.6 میلیارد دلار قاچاق در محصولات آرایشی - بهداشتیآموزش رایگان 20 میلیون داوطلب از هر خانوار با مسائل بهداشتی پزشکی

وزیر بهداشت در نخستین برنامه خود وارد شهرستان میامی شده و مرکز جامع «خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان میامی» را افتتاح کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حاشیه افتتاح این پروژه بهداشتی درمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود اظهار داشت: زیربنای این پروژه 1700 مترمربع بوده که در سال 96 عملیات اجرایی این پروژه آغازشده و امسال نیز به بهره‌برداری رسید.

رضا چمن میزان اعتبار هزینه شده برای آماده‌سازی مرکز جامع خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی را 40 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در شاهرود اشاره کرد و گفت: اورژانس بزرگ شرق کشور امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: این اورژانس یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اورژانس بیمارستانی کشور در مسیر شاهراه بزرگ تهران - مشهد را در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

به گفته وی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان از مرکز درمانی ناباروری و نازایی بیمارستان بهار بازدید کرده و این مرکز را نیز افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تیم دو نفره بهداشتی در کل کشور برای فعالیت در ایام نوروز اعزام کرده‌ایم، گفت: ۶۵۷ مرکز جامع در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد بهداشتی در این ایام مشغول به کار هستند، افزود: ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در کل کشور، ۵۷۰۰ آمبولانس، ۶۴ اتوبوس آمبولانس، ۲ هواپیما اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتورلانس و ۵ شناور دریایی در ایام نوروز برای خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این ایام مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • یک قلاده کاراکال در محور شاهرود - میامی تلف شد
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران