Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:55:50 GMT

میز مطالعه در کانون شهدای سلیم آباد فراهان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۳۴۳

میز مطالعه در کانون شهدای سلیم آباد فراهان

سلیم آبادی از اجرای طرح میز مطالعه در کانون فرهنگی هنری شهدای سلیم آباد مسجد امام خمینی(ره) فراهان خبر داد.

«ابوالقاسم سلیم آبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح میز مطالعه کتاب، مجله و روزنامه هر شب پس از نماز مغرب و عشا در دو بخش خواهران و برادران در کانون برگزار می شود.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سلیم آباد مسجد امام خمینی(ره) فراهان افزود: در این طرح علاقمندان می توانند ضمن مطالعه کتب مورد نظر از مجلات و روزنامه های روز کشور بهره مند و از آخرین اخبار و اطلاعات روز کشور و جهان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: این طرح از ابتدای سال جاری در کانون اجرا شده و با استقبال خوبی از سوی اعضای کانون و نمازگزارن همراه شده و امید است این طرح در سایر کانون ها نیز اجرایی شود.

 

 

سلیم آبادی اظهار کرد: در قالب طرح میز مطالعه سعی شده تا از انباشت کتاب در کتابخانه‌ها و قفسه‌های دیواری جلوگیری کرده و به صورت عمومی مطالعه و کتاب‌خوانی بین مردم به ویژه خانواده‌ها ترویج داده شود.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سلیم آباد مسجد امام خمینی(ره) فراهان افزود: مطالعه و آگاهی مردم از مسائل روز یکی از راه های مقابله با نفوذ و حمله دشمنان بر علیه فرهنگ و اعتقادات کشور اسلامی ایران است و کوتاهی و بی توجهی نسبت به کتاب آثار زیان باری برای جامعه به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روز دانشجو دانشجو کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مسجد ترویج فرهنگ مطالعه کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگ مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلب سلیم» در شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه که با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان پخش می‌شود، در بخش «مسابقه آیات» که با هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه علیرضا نادی به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق پخش می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران و برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله اشاره کرد.

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد