Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع، استقبال مردم از مرحله نهایی رقابت‌های استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران را خیلی خوب دانست و گفت: تبلیغ و ترویج درست قرآن با رویکرد مردمی در سراسر دیار علویان، از اولویت‌های دستگاه فرهنگ وهنراستان است.

»عباس زارع»، در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسئولیت تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: جهت تبلیغ و ترویج درست قرآن باید در استان، تلاش کنیم و یکی از راهکارهای دستیابی به این مهم، حضور مردم در برنامه‌ها است.

 

وی اظهار کرد: یکی از نمونه‌های حضور گسترده مردم در برنامه، مرحله نهایی رقابت‌های استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی به میزبانی قائمشهر است و با توجه به اینکه قسمتی از نتایج بر پایه آرای مردم بنا شد، انتظار استقبال خوب از جشنواره را داشتیم اما تا این حد را پیش‌بینی نکرده بودیم و استقبال، خیلی خوب بود.

 

زارع بیان کرد: دخیل کردن مردم در برنامه‌ها، واگذاری برنامه‌ها به بخش خصوصی، توجه به ذائقه جوانان و ایجاد زمینه رقابت می‌تواند از عوامل مهم موفقیت برنامه‌ها باشد.

 

وی ابراز کرد: تعمیم چنین جشنواره‌هایی در برخی شهرها به‌صورت منطقه‌ای و با رویکرد مردمی که با استقبال جوانان روبرو شود را در دستور کارداریم.

 

زارع گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مردمی در محلات، فعالیت دارند و چنین جشنواره‌ها و برنامه‌هایی را می‌توانند در سطح کوچک‌تر را انجام دهند.

 

*امیدوارم یکی از کانون‌های مساجد مازندران پایتخت فها شود

وی، ورود دادن مردم به فعالیت قرآنی و اجرای برنامه‌های بدیع و نو با توجه به ذائقه جوانان را مورد تأکید قرارداد.

 

زارع درباره طرح فهما اظهار کرد: طرح فهما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، خوب شروع شد و در حال انجام است و امیدواریم که حداقل ۸۰ درصد کانون‌های مساجد استان در این طرح، شرکت کنند و یکی از کانون‌های این استان، کاندیدای پایتخت فهما ایران باشد.

 

*خبرگزاری شبستان در مازندران، فعال و پویا است

وی درباره نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران بیان کرد: فعالیت‌های خبرگزاری شبستان در استان، بسیار عالی و فعال و رضایت‌بخش است و از بسیاری خبرگزاری‌های دیگر در این استان، فعال‌تر و پویاتر است که جای تقدیر از مدیر و عوامل آن دارد. 

 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات کانون های مساجد روز دانشجو جشنواره تلاوت مجلسی طرح فهما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پایتخت فهما عباس زارع استقبال مردم کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا