Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهسا علی مددی بازیکن تیم نامی نو فوتسال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: سطح مسابقات لیگ در نیم فصل دوم رقابت‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، نتایج تیم‌ها در جدول بازی‌ها بسیار نزدیک به هم است و جدال سختی برای صعود به مرحله پلی آف لیگ امسال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او تصریح کرد: شرایط تیم ما در نیم فصل دوم رقابت‌ها بهتر شده است، زیرا در نیم فصل اول مسابقات تعدادی بازیکن مصدوم داشتیم و شاکله تیم نامی نو هم از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده است که پس از گذشت زمان بازیکنان توانستند شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند.

علی مددی افزود: سال گذشته صعود سه تیم به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان قطعی شده بود، اما امسال به قدری رقابت‌ها فشرده و نزدیک به هم است که حضور هیچ تیمی جزو چهار تیم صعود کننده به پلی آف قطعی نیست و هفت تیم این شانس را دارند که برای کسب عنوان بایکدیگر به رقابت بپردازند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: باشگاه‌های فوتسال بانوان در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند، یکسری تیم‌ها سرمایه گذاری بهتری داشتند و امکانات خوبی برای بازیکنانشان فراهم نمودند، اما یکسری دیگر از وضعیت و امکانات مطلوب بی بهره اند؛ و حتی از سالن‌های بازی به خوبی می‌توان این مسئله را متوجه شد.

علی مددی همچنین بیان کرد: باشگاه نامی نو تااینجای فصل به تعهدات مالی خود عمل کرده است و اکنون هدف ما این است که جزو چهار تیم بالای جدول به مرحله پلی آف رقابت‌های امسال صعود کنیم، ما با تمام توانمان برای تکرار قهرمانی در لیگ امسال می‌جنگیم.

او در انتها گفت: شاید در ادامه روند مسابقات تیم‌های دیگری هم از ادامه لیگ بانوان انصراف دهند، اما خوشحالم که تیم دریژنو فرخشهر توانست با یک حامی مالی جدید کوران رقابت‌های این فصل را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل آذرخش و سپاهان در هفته هشتم فوتبال بانوان  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!