Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:45:03 GMT

لزوم تصمیم گیری برای پروژه‌های بلاتکلیف تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۶۸۴

لزوم تصمیم گیری برای پروژه‌های بلاتکلیف تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تصمیم گیری و حصول نتیجه برای پروژه‌های بلاتکلیف در شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در آئین بهره‌برداری از 48 پروژه مدیریت شهری در منطقه 21 به کمبود بودجه در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: می‌توانیم در قالب پروژه‌های مشارکتی کارهای بزرگی انجام دهیم که پروژه‌های امروز از نمونه‌های این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اواخر پاییز 98 هستیم و 60 درصد مدیریت شورا در دوره پنجم به اتمام رسیده، لذا باید از مدت باقیمانده کمال استفاده را داشته باشیم و با توجه به اینکه با شهردار تهران و معاونینش به برنامه‌ای تحقق پذیر رسیدیم. باید بر اساس این برنامه و به صورت اولویت محور اجرای آن را نیز محقق کنیم و به اهدافی که از پیش تعیین کرده‌ایم برسیم تا به این ترتیب نام نیکی از شورا در دوره پنجم باقی بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ورود دیوان محاسبات به مواردی خارج از بودجه‌های دولتی در حوزه شهرداری تهران اشاره کرد و ادامه داد: دیوان محاسبات فشار آورده تا خارج از بودجه‌های دولتی که به شهرداری تعلق می‌گیرد وارد موضوع شود و احتمالا مزاحمت جدیدی برای شهرداری فراهم می‌شود. این موضوع موجب تحقق تصمیم گیری‌های همراه با جسارت مدیران خواهد شد. لذا لازم است مدیران با ریسک پذیری بیشتری تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر پروژه‌های عمرانی بلاتکلیفی در تصمیم گیری داریم همانند پروژه فرهنگی آئینی صبا که به صورت مشارکتی بوده و به دلیل اختلاف سرمایه گذار و شهرداری علی رغم پیشرفت 90 درصدی به افتتاح نرسیده، پروژه پایانه شرق نیز با 90 درصد پیشرفت در بلاتکلیفی تصمیم گیری قرار دارد.

هاشمی تاکید کرد: در حوزه شهرسازی نیز بحث پهنه جدید P باید هر چه سریعتر توسط معاونت مربوطه و شهردار تصمیم گیری شود و درآمد حاصل از این محل محقق شود. اینها مواردی است که اگر به سرعت به آنها پرداخته نشود دچار فرصت سوزی می‌شویم. سرعت تصمیم گیری مدیران بسیار مهم است که امیدواریم هر چه سریعتر فضای لازم را برای تحقق اهداف فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلنگ زني شوراي شهر تهران افتتاح پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری براساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی شروع شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران