Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طول مسیرهای بهسازی شده در خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی)شهر تهران به 60 کیلومتر رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا،‌ مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح اقدامات انجام شده به منظور بهسازی خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی) از بهسازی 60 کیلومتر از طول خطوط 1، 4، 7 و جمهوری- بهارستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس صبوری با بیان آنکه تاکنون بیش از 11 هزار مترمربع از سطح خطوط مذکور تحت اجرای عملیات موج گیری قرار گرفته است، یادآور شد: روسازی بیش از 54 هزار مترمربع از سطح خطوط 1، 4، 7 و جمهوری- بهارستان ضمن تراش و روکش کلی مرمت شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای اقدامات ترمیمی در خطوط بی آر تی پایتخت با بهره گیری از فناوری های نوین روسازی معابر صورت می پذیرد، خاطرنشان ساخت: به عنوان مثال عملیات تثبیت و اصلاح بستر در ایستگاه های خط 10 بی آر تی، با استفاده از بتن الیافی صورت پذیرفته و به کارگیری قطعات پیش ساخته بتنی در بهسازی ایستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی افزود:  میزان آسفالت پخش و اجرا شده در پروژه بهسازی خطوط بی آر تی، حدود 8 هزار و 500 تن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری براساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی شروع شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • افزایش یک هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • افزایش هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع