Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@05:10:58 GMT

فدراسیون امارات پیشنهاد به کالدرون را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۸۶۳

به گزارش فارس، به نقل از نشریه «البیان»، فدراسیون فوتبال امارات شایعات اخیر مطرح شده مبنی بر پیشنهاد این فدراسیون به گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس ایران را تکذیب کرد.

محمد بن هزام، دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات در این باره، گفت: انتخاب مربی به دست کمیته موقت خواهد بود که بزودی از سوی مجمع عمومی انتخاب می شود و هیچ گزینه ای هنوز مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعد الحارثی، خبرنگار سعودی 2 روز پیش مدعی شده بود که فدراسیون امارات پیشنهادی وسوسه برانگیز به سرمربی آرژانتینی پرسپولیس داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!

رویایی حضور یورگن روی نیمکت تیم ملی هنوز از سر فدراسیون فوتبال آلمان بیرون نرفته است

طرفداری | با جدی‌تر شدن علاقه بایرن مونیخ به یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رود رقابت سختی بین این باشگاه و فدارسیون فوتبال آلمان برای متقاعد کردن این سرمربی که قراردادش تا پایان یورو 2024 اعتبار دارد، به وجود بیاید. با این حال اگر ناگلزمان برود، DFB چه برنامه‌ای خواهد داشت؟

به گزارش کریستین فالک از بیلد؛ اگر یولیان ناگلزمان پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان را رد کند، DFB تلاش خواهد کرد برای سال 2025، یورگن کلوپ را جذب کند. با این ایده، این سرمربی از فرصت کافی برای استراحت کردن، برخوردار خواهد بود و پس از اینکه هدایت تیم ملی آلمان را نیز بر عهده بگیرد، یک سال فرصت خواهد داشت تا تیمش را برای جام جهانی 2026 آماده کند.

ساندر واگنر که اکنون دستیار ناگلزمان در تیم ملی آلمان است، می‌تواند به مدت یک سال سرمربی موقت مانشافت شود. با این حال او همچنین می‌تواند همراه با ناگلزمان، به بایرن مونیخ برود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!
  • پاسخ منفی سرمربی سابق یونایتد به پیشنهاد جذاب
  • دعوای بیانیه نویسی دوباره شروع شد؛ باشگاه پرسپولیس: با اشتباهات داوری صدرنشین هستند!