Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@05:22:41 GMT

دومین رویداد پترنیتکچر در فرهنگسرای نیاوران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۸۸۰

دومین رویداد پترنیتکچر در فرهنگسرای نیاوران

دومین رویداد پترنیتکچر کاربرد پترن در محیط‎های انسان‌ساخت، ۲۲ آذرماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این رویداد حدود سی هنرمند، معمار و طراح در گرایش‎های گوناگون در بخش نمایشگاه و نیز کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در تلاش‌اند تا به کاوش گستره‌های پنهان و قابلیت‎های مفهوم پترن بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد آثاری از منیر شاهرودی فرمانفرماییان، محسن وزیری مقدم، بهجت صدر، تیمو ناصری، رضا عابدینی، سهند حسامیان، ماندانا مقدم، امید خاکباز، میرمولا ثریا، مهدی شیراحمدی، کامبیز صبری، آزاده حسینی، فرهاد فزونی، علیرضا آستانه، پیمان شفیعی زاده، بابک نکویی، مریم دستمالچیان، بیژن دانشمند، علیرضا امتیاز و ساغر خاکدان، محمدرضا نیک‌بخت، کامران افشار نادری، امیرحسین تبریزی، هومن بالازاده، بهارک کشانی، کارگاه طراحی پژوهی نقش‌آفرینی سنگ (امیر پور مقدم، محسن تاجیک، گروه طراحی: پارلا ختایی، المیرا نجات خواه، سها صدیق، المیرا معدن پسند، مینا صالح حسینی، پوریا زرافشان، یاشار دبیری، امیر صادقی، محسن احدی، نیلوفر شعاع برق)، سعید بریری و بیتا شکاری، هستی گودرزی، غزل رفالیان، سرای آفرینش ما، پارس آیوکد، فریبا بروفر، مریم یزدان پناه، ملیحه حقیقی و ساشا آقا بابایی، علیرضا زند، رها چراغ زاده- پویا دوستی-حمید احمدی، سروش آتشک - محسن مصطفوی، بهار باقری- نگار بیسادی- پرهام قلی زاده، آریا صانعی-یاسمن ارجمند-میر محمد حسینی به نمایش درمی‌آید.

همچنین در طی برپایی نمایشگاه برنامه‎های جانبی رویداد، با رویکرد گسترش و آشنایی با مفاهیم و تکنیک‎های طراحی پترن، سه کارگاه آموزشی و چهار نشست‌ تدارک دیده شده است. برنامه کارگاه‎ها و نشست‎های دومین رویداد پترنیتکچر نیز به شرح زیر است:

پرفورمنس آرت، دیدار با مهان: بابک نکوئی، جمعه 22 آذرماه ساعت 17:00

کارگاه یکم، گره چینی، به مثابه دستور زبان بصری در ایران : باوند بهپور – مونا طیبیان، دوشنبه 25 آذر ساعت 14 تا 18

کارگاه دوم، آموزش مبانی گره چینی: علیرضا سرودلیر، سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 آذر 10 تا 17

کارگاه سوم، تولید الگوریتمیک پترن‎های هندسی و طبیعی با افزونه پاراکیت: گروه پاراژن، پنج‌شنبه 28 آذر 10 تا 17

نشست یکم، متدولوژی Jay Bonner  در کاربرد چندضلعی‌ها برای توسعه گره چینی – علیرضا سرودلیر، چهارشنبه 27 آذر ساعت 17:30

نشست دوم، الگوهای میان بعدی برای حل مسائل طراحی: مهراد مه نیا، پنج‌شنبه 28 آذر 17:30

نشست سوم، هندسه‌ پنهان: رها اشرفی، پنج‌شنبه 28 آذرماه 19:00

نشست چهارم، پانل گفتگو با حضور میرمولا ثریا و فرهاد فزونی و با میزبانی آوا مشکاتیان، جمعه 29 آذر ساعت 17:00

دومین رویداد پترنیتکچر از ۲۲ تا ۲۹ آذر در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰  و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد روز دانشجو بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس در فرهنگسرای نیاوران برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان در نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» که تیرماه در شهر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی‌اکبر احمدیان» بنا بر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، «نیکولای پاتروشف» در رأس یک هیأت بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ی مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهد شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه‌گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقا و توسعه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی، احمدیان با همتایان خود از کشور‌های روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدار‌های جداگانه‌ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویداد‌های امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه گرایی غرب، به ویژه آمریکا در عرصه امنیت بین‌الملل و نهادینه‌کردن روایت‌گری و روایت‌سازی مستقل در این ساحت می‌باشد.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات به دست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه ۴/۲/ ۱۴۰۳ در سن‌پترزبورگ آغاز به کار می‌کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت‌ها، مسوولین امنیتی و رسانه‌های منطقه‌ای و جهان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان