Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با «خانواده شهید جلال بازیار» در مریوان در یک فضای صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر یک‌روز خود به این شهرستان با «خانواده شهید جلال بازیار» دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیدار با خانواده شهید جلال بازیار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت، اقتدار و‌ آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

وی افزود: ایثار و فداکاری شهدا انقلاب اسلامی نشان از اوج و از خودگذشتگی برای حفظ آرمان‌های دین و انقلاب اسلامی است و باید فداکاری‌ها و حماسه‌های این بزرگمردان سرمشق و سرلوحه‌ای زندگی و کارهای ما قرار گیرد.

سردار حسینی با بیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و عزیزانی که جانشان را در راستای دفاع از اسلام و نظام فدا کردند، مایه فخر و مباهات است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی مغتنم برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است و مدیران باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و تقویت نظام بکار گیرند.

محله‌ای که بوی شهادت می‌دهد؛ روایت یک کوچه و 4 شهید + تصاویرهمدان| ماجرای جالب شهید «عطایی مشفق» برای رضایت گرفتن از مادر؛ زیارت امام رضا(ع) پس از شهادتدیدار وزیر دفاع با ام‌الشهدا جنیدی؛ مادر 4 شهید دفاع مقدس از مسئولان گلایه کرد

خانواده «شهید جلال بازیار» نیز در این دیدار بر ادامه راه شهید در حمایت از رهبر معظم انقلاب و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید داشتند.

به گزارش تسنیم؛ «شهید جلال بازیار» فرزند محمد کریم در سوم فروردین‌ماه سال 1349 روستای تازه‌آباد مریوان دیده به جهان هستی گشود؛ وی دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری کرد و در همان ابتدای نوجوانی پدرش را از دست داد و برای امرار معاش به کشاورزی و دامپروری پرداخت.

کاک جلال نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال 65 در دفاع از میهن اسلامی کسوت سبز پاسداری را بر تن کرد و پس از سال‌ها خدمت صادقانه، در 21 مردادماه سال 1392 در منطقه عملیاتی "کوسه قه وی" (کوسه بزرگ) از ارتفاعات شاهو کامیاران بر اثر انفجار مین زخمی و به خیل شهدا پیوست و در گلزار شهدای مریوان آرام گرفت؛ از شهید بازیار سه فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/492/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سردار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام سردار غلامحسین محمدی اصل خاطر نشان شده است: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.
امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.
در فراز دیگری از این پیام، به هم افزایی ارتش و سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و تصریح شده است: امروز، به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که موجب جلب رضایت معظّم له و عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیزشده است، دشمنان خبیث و قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علیرغم همه توطئه ها، تهدیدات و القائات شیطانی آن ها سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است..
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: اینجانب صمیمانه، مناسبت مبارک و شکوهمند"29 فروردین ماه" را به عنوان"روز ارتش" به فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، و تداوم خدمت خالصانه و تلاش مجاهدانه در مسیر پر افتخارحراست از استقلال، تمامیّت و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ، تحت فرماندهی مدبّرانه فرمانده ومولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه خداوند مناّن آرزومندم..

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند