Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@08:34:38 GMT

اورژانس بزرگ شرق کشور در شاهرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۹۲۷

اورژانس بزرگ شرق کشور در شاهرود افتتاح شد

اورژانس بزرگ شرق کشور با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شاهرود افتتاح شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سعید نمکی امروز به‌منظور افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های شاهرود و میامی، به شرق استان سمنان سفرکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در نخستین برنامه خود وارد شهرستان میامی شده و مرکز جامع «خدمات سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان میامی» را افتتاح کرد.

کرمانشاه| 227 طرح بزرگ وزارت نیرو تا پایان امسال افتتاح می‌شودسمنان| مرکز جامع «خدمات سلامت میامی» با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم درباره مشخصات اورژانس بزرگ شرق کشور اظهار داشت: این اورژانس با زیربنای پنج هزار و 200 مترمربع یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود.

رضا چمن با اشاره به شروع عملیات اجرایی این پروژه بهداشتی گفت: این پروژه در سال 95 آغاز و عملیات احداث آن در سال 98 به اتمام رسیده است.

وی تعداد تخت این اورژانس را 75 عنوان کرد و گفت: درمجموع برای آماده‌سازی این پروژه بهداشتی 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه فیبر نوری و دردسر‌های آن برای شهروندان شاهرودی + تصویر

مدتی است در برخی از معابر شهرستان شاهرود استان سمنان جهت کابل کشی زمینی فیبر نوری کنده کاری صورت گرفته است، اما به همان صورت رها شده و برای شهروندان مشکلاتی به وجود آمده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام و وقت بخیر،  متاسفانه چند وقتیه تمام نقاط شهر شاهرود برای فیبر نوری کنده کاری شده و به حال خود رها شده است.  همانطور که در تصویر مشخص است با بارش باران آب داخل زمین رفته و زیر آسفالت خالی شده که با عبور وسایل نقلیه دو طرف این کانال هم خراب شده و باعث خرابی آسفالت دو طرف شده است این فقط یک نمونه کوچکی از خرابی آسفالت شهرک کوثر است در بعضی نقاط چاله‌های بسیار بزرگی به وجود آمده که باعث آسیب رساندن به وسایل نقلیه مردم می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • نیمه کاره رها شدن پروژه فیبر نوری و دردسر‌های آن برای شهروندان شاهرودی + تصویر
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
  • مرگ‌ومیر مادران باردار در الیگودرز به صفر رسید