Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل پیوند مغز استخوان سردار علی فضلی، از برجسته‌ترین فرماندهان دوران هشت ساله دفاع مقدس، روز گذشته انجام گرفته است. این عمل پس از انجام یک دوره شیمی‌درمانی صورت گرفته است که نتایج مثبتی داشته است. 

به گفته تنی چند از همرزمان سردار فضلی و نیروهای تحت امر او در دوران جنگ تحمیلی، عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی آخرین مرحله از فرایند بهبود ایشان است که امید می‌رود نتایج مثبتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همرزمان و نیروهای تحت امر او در دوران دفاع مقدس از همه مردم شریف ایران خواسته‌اند برای بهبود و سلامت این سردار باصلابت جبهه‌های جنگ دعا کنند.

مشکلات سلامت سردار علی فضلی که در ماه‌های اخیر منجر به شیمی‌درمانی و حالا انجام عمل پیوند مغز استخوان شده است، برآیند جراحات و صدماتی است که او در جنگ تحمیلی متحمل شده است. برخی از جراحات او با استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ صورت گرفته است که برای این سردار رشید مشکلات ریوی را به همراه آورده است. 

هنوز هیچ خبر و اطلاعات تایید شده‌ای درباره نتایج عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی اعلام و منتشر نشده است ولی به گفته پزشکان سردار، این عمل جراحی با موفقیت انجام گرفته است. از آنجا که نتایج چنین عملی با گذشت زمان مشخص می‌شود، هنوز نمی‌توان درباره نتایج این عمل اظهار نظر کرد. 

سردار علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بوده و اکنون فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سپاه ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا فضلی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به ویژگی‌های اقلیمی و جغرافیایی شهرستان ورزقان، به ظرفیت‌های معدنی این شهرستان اشاره نمود و با بیان این که بیشترین معادن استان آذربایجان شرقی در ورزقان قرار دارد، اظهار داشت: معدن مس سونگون، معدن طلای اندریان، معدن طلای مزرعه شادی و معدن سنگ‌آهن آوان تنها بخشی از معادن غنی شهرستان ورزقان است، اما با این وجود تعدادی از ادارات مرتبط با معادن در شهرستان حضور ندارند.

وی با بیان این که علی‌رغم تمام استعدادی اقلیمی و ظرفیت‌های معدنی، ورزقان از شهرهای محروم استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ورزقان آن‌گونه که باید نتوانسته‌اند از ظرفیت‌های شهرستان و امکانات پیرامونی آن از جمله اشتغال و عوارض آلایندگی معادن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام فضلی در ادامه گزارشی از وضعیت راه‌های روستایی ارائه نمود و خاطرنشان کرد: برخورداری راههای روستایی آسفالته از تراز استانی عقب تر می‌باشد.

وی به فقدان تجهیزات پزشکی در بیمارستان ورزقان اشاره و با بیان این که بخش قابل‌توجهی از بیماران برای بیشتر مراجعات به شهرهای هم‌جوار هدایت می‌شوند! یادآور شد: علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی و استعدادهای شغلی؛ متأسفانه امکانات بیمارستان در حد و اندازه یک درمانگاه است و ورزقان از زیرساخت‌های آموزشی، درمانی و رفاهی کمتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام فضلی با اشاره به این که ضعف در زیرساخت‌های درمانی، آموزشی و رفاهی باعث شده تا حتی شاغلین این منطقه نیز به شهرهای هم‌جوار مهاجرت نمایند و در رفت‌وآمد باشند، خاطرنشان کرد: کمبود امکانات ورزشی نیز از دیگر مشکلاتی است که پیگیری‌های متعددی از سوی دفتر امام‌جمعه در این زمینه صورت‌گرفته است.

وی در اشاره به ظرفیت‌های باشگاه فرهنگی و ورزشی مجتمع مس ورزقان، با بیان این که تقویت ورزش‌های پایه شهرستان کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: علی‌رغم تمام پیگیری‌ها برای تجهیز و تقویت امکانات ورزشی شهر ورزقان و روستاهای مستعد، همچنان با بی‌توجهی نسبت به این موضوع مواجه هستیم.

امام‌جمعه ورزقان انتقال دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی مجتمع مس از تبریز به ورزقان را یکی از راه‌های فعال‌سازی ظرفیت‌های ورزشی عنوان کرد و ابراز داشت: متأسفانه شهرستان ورزقان فاقد استخر است و جوانان و نوجوانان این شهر برای ورزش شنا به تبریز و اهر مراجعه می‌کنند.

وی کمبود فضای آموزشی و ضعیف‌بودن سازه‌های مدارس را از دغدغه‌های آموزشی ورزقان توصیف نمود و تصریح کرد: کمبود آب شرب در ایام تابستان از چالش‌های بسیاری از روستاهای ورزقان است؛ به‌گونه‌ای که در ایام تابستان برای انتقال آب شرب از تانکر استفاده می‌شود؛ ضمن تقدیر از تسریع فرایند تأسیس مجتمع آب‌رسانی شهرستان ورزقان، باید گفت این ظرفیت تنها ۸۸ روستای این منطقه را پوشش داده، بااین‌وجود تعدادی از روستاها همچنان با دغدغه آب شرب روبرو خواهند بود.

حجت الاسلام فضلی یادآور شد: باتوجه‌به حضور ۸ هزار نیروی کار در معدن مس ورزقان؛ تقویت خدمات رفاهی، بهبود امکانات درمانی و تجهیز بیمارستان از انتظاراتی است که همراهی مسئولان معدن مس را می‌طلبد؛ ساخت شهرک مسکونی کارکنان مس یکی از راهکارهایی است که در عین تقویت و توسعه خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی منطقه، مشکلات رفت‌وآمدهای این عزیزان را نیز برطرف می‌کند.

امام‌جمعه ورزقان به ویژگی‌های معدن طلای اندریان نیز اشاره و ضمن انتقاد از عدم کنترل و ضعف نظارت مسئولان در صیانت از آثار معدنی، اظهار داشت: از سال ۹۷ تا به امروز بیش از ۳۰ نفر در حفاری‌های غیرمجاز اندریان جانشان را ازدست‌داده‌اند؛ علی‌رغم غارت اموال و انفال توسط حفاران غیرمجاز، متأسفانه برخوردهای بازدارنده‌ای توسط مسئولان ذی‌ربط صورت نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام فضلی با تأکید بر این که حفاری‌های غیرمجاز مشکلات اجتماعی پیرامونی فراوانی را در منطقه ایجاد نموده است، خاطرنشان کرد: باید شورای تأمین شهرستان و استان برای حفاظت از منطقه و جان مردم اقدام جدی و سریعی انجام بدهند.

پایان سخن اینکه بی توجهی به میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری و کمبودهای زیرساختی شهرستان باعث شده درصد مهاجرت مردم از منطقه بیشتر از درصد رشد مردم باشد که امیدواریم با توجه دولت مردمی و همچنین معدن مس و مرتفع شدن کمبودها زمینه توسعه و رشد شهرستان فراهم شود.

کد خبر 6085870

دیگر خبرها

  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • از صفر تا صد جراحی‌های چاقی
  • درباره مزایا و معایب جراحی چاقی بیشتر بدانیم