Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس وزارت دادگستری آمریکا در گزارشی اعلام کرد کریستوفر استیل، افسر سابق «ام آی ۶» افشا کرد که سال‌ها با ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا روابط شخصی داشته و هدایایی را به او داده است.

اخبار بین‌الملل- در گزارش مایکل هورویتس مستقیما به نام ایوانکا ترامپ اشاره نشده، اما خبرگزاری‌ ای بی سی نیوز به نقل از منابع ناشناس و آگاه از ارتباطات گذشته دختر ترامپ، این موضوع را تائید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به تمایل این مامور سابق اطلاعاتی انگلیس به خانواده ترامپ اشاره شده، این در حالی است که دونالد ترامپ اخیرا در توئیتی این موضوع را تکذیب کرد.

در این گزارش با استناد به گفته استیل آمده، او پیشتر با ایوانکا در برج ترامپ ملاقات و چندین سال با او ارتباط دوستانه داشته است. همچنین‌ ای بی سی نیوز با استناد به منابع آگاه خود گزارش داد این دو تقریبا یک دهه قبل از مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ با هم در ارتباط بودند و ایوانکا با این مامور اطلاعاتی انگلیس در سال ۲۰۱۰ ملاقات داشته است.

این رسانه خبری گزارش داد ایوانکا ترامپ مذاکراتی درباره همکاری بالقوه تجاری شرکت استیل با کسب و کار خانوادگی ترامپ داشته است. وکیل دختر رئیس جمهور آمریکا هنوز به درخواست‌ ای بی سی نیوز برای اظهارنظر درباره این گزارش پاسخ نداده است. کاخ سفید نیز از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است. در همین حال، وکیل و نماینده شرکت استیل، حاضر به اظهار نظر در مورد این موضوع نشدند.

اوایل سال میلادی جاری این افسر سابق اطلاعاتی انگلیس یادداشت‌های مربوط به دو دیدار خود با ماموران اف بی آی در سال ۲۰۱۶ را ارائه کرد و در آن‌ها مدعی شد روس‌ها به دنبال تبانی با ترامپ بودند. با این حال استیل با انتشار بیانیه‌ای توسط وکیل خود بخش‌هایی از گزارش بازرس وزارت دادگستری را تکذیب کرد. استیل با طرح ادعای ارتباط میان مسکو و ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ جنجال برانگیز شده است. منتقدان موضع مامور اطلاعاتی سابق انگلیس را در قبال ترامپ مغرضانه می‌دانند و می‌گویند او به دنبال تهیه گزارشی علیه نامزد وقت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بوده است. با این حال استیل اتهامات مربوط به رویکرد مغرضانه علیه ترامپ را مضحک دانست.

در گزارش بازرس وزارت دادگستری آمریکا صراحتا به روابط مامور اطلاعاتی سابق انگلیس با یکی از اعضای خانواده ترامپ اشاره شد. استیل در مصاحبه با بازرس وزارت دادگستری به دیدار با یکی از اعضای خانواده ترامپ در برج او در نیویورک و داشتن روابط دوستانه چند ساله با او اذعان کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس ایوانکا ترامپ وزارت دادگستری ایوانکا ترامپ مامور اطلاعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان، ظهر امروز به وقت محلی در دیدار «مریم نواز شریف» سروزیر ایالت پنجاب، با بیان اینکه روابط دو کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره روندی رو به رشد و ارتقا داشته است، اراده سران دو کشور برای گسترش همکاری‌ها را باعث بی‌اثر شدن تلاش‌های برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد عنوان کرد.

رئیس جمهور تبادل ظرفیت‌های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع دو ملت و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود. ایالت پنجاب و شهر لاهور صرفاً یک منطقه فرهنگی نیست، بلکه به سرعت در حال پیشرفت است و امیدوارم در دوره مدیریت سرکارعالی در این منطقه شاهد شتاب بیشتر توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن باشیم.

رئیسی شخصیت مرحوم اقبال لاهوری را در بین ایرانیان شناخته شده و محترم توصیف کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شخصیتی فرهنگی و فرهنگ‌دوست از مرحوم اقبال لاهوری تحت عنوان ستاره آسمان شرق یاد کرده‌اند. همچنین دلدادگی و علاقه مردم پاکستان به امام رضا (ع) کم‌نظیر و مثال‌زدنی است.

در این دیدار «مریم نواز شریف» نیز با ابراز تشکر و خرسندی از سفر رئیسی به ایالت پنجاب و حضور در مزار مرحوم اقبال لاهوری و نیز حضور در دانشگاه «جی‌سی‌یو» این شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جنوب آسیا که در سال 1864 تأسیس شده است، گفت که تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهد گرفت.

در این دیدار دو طرف با توجه به پیشینه فرهنگی مشترک و توجه به زبان فارسی در پاکستان، برای گسترش آموزش زبان فارسی در پاکستان توافق کردند و رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در این زمینه، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت داد برای تمهید زمینه‌ها و مقدمات این مسئله با مسئولان پاکستانی مربوطه همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند