Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:33:05 GMT

حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۳۲۴

حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی

‍‍‍‍‍‍

آموزش خوب برای فرزندان همواره از دغدغه های والدین به شمار می‌رود.

آموزش خوب برای فرزندان همواره از دغدغه های والدین به شمار می‌رود. یادگیری با استفاده از روش های کلاسیک و قدیمی همواره بسیار زمان بر و خسته کننده بوده است. در این بین داوطلبان نیز به دنبال یافتن آسان ترین راه آموزش هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند خود را به صورت کامل برای آزمون کنکور خود آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمونی که سرنوشت میزان درامد تا محل زندگی را می‌تواند برای آن ها تعیین کند. در زمینه کنکور موسسات فراوانی مشغول به فعالیت هستند اما امروز به شما موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که با سبکی جدید دنیای آموزش را برای داوطلبان کنکوری متحول نموده است.

داوطلبان کنکوری به خصوص افرادی که در نظام جدید یعنی 6-3-3 تحصیل می‌کنند همواره به دنبال آسان ترین و لذت بخش ترین روش های آموزشی هستند که در این بین موسسه حرف آخر برای اولین بار در زمینه کنکور ایران این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده است که جدیدترین سبک آموزشی با استفاده از برترین و مدرنترین روش در دنیا را به داوطلبان کنکوری ارائه دهد. آموزشی متفاوت برای کنکور این بار بر 2 پایه؛ پایه اول شهودی سازی و استفاده از انیمیشن و تصویر سازی در آموزش که با استفاده از آن مطالب به سادگی هرچه تمام وارد نیمکره راست مغز خواهند شد که مدت دوام مطالب در ان چندین برابر بیشتر است و پایه دوم هم استفاده از الگوسازی در آموزش که بر اساس این دو پایه، حرف اخر لذت و راحتی یادگیری برای داوطلب را چند برابر خواهد کرد.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش والدین کنکور داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با ادعای دسترسی به سوالات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری، مجرمان سایبری اقدام به پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: شرکت کنندگان به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با ادعای دسترسی به سوالات
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • داوطلبان شرکت در کنکور مراقب کلاهبرداران باشند | ویدئو