Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی با حضور در محل باشگاه استقلال با کارمندان این باشگاه خداحافظی کرد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین فتحی پس از قبول استعفایش از سوی وزیر ورزش و جوانان، امروز به محل باشگاه استقلال رفت و با کارمندان این باشگاه خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال با توجه به تجمع هواداران با اسکورت مأموران نیروی انتظامی به داخل باشگاه رفت. 

با اعلام سخنگوی وزارت ورزش؛ فتحی از ‌مدیرعاملی استقلال استعفا کرد

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال امیرحسین فتحی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه تر می‌کند بیان داشت؛ خوشبختانه همه مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد؛ برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت؛ با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

کد خبر 6063730

دیگر خبرها

  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف