Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:18:32 GMT

حمله با چاقو به نیروهای پلیس در مونیخ آلمان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۳۴۶

حمله با چاقو به نیروهای پلیس در مونیخ آلمان

نیروهای پلیس در راه آهن مرکزی شهر مونیخ هدف حمله یک فرد با چاقو قرار گرفتند که بر اثر آن یک نیروی پلیس به شدت مجروح شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، صبح روز دوشنبه یک پلیس در راه آهن مرکزی شهر مونیخ با یک چاقو هدف حمله قرار گرفت و به سختی مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در پیامی توئیتری اعلام کرد که این پلیس در ساعت  6.30 به وقت محلی در حالی که مشغول عملیات کنترل بود هدف این حمله قرار گرفت. پس از آن شاهدان فرد مهاجم را دستگیر کردند تا مقامات محلی رسیدند و وی را بازداشت کردند.

درخواست آلمان از روسیه برای حل بحران اوکراینسوسیال دموکرات‌های آلمان همچنان در سراشیبی کاهش محبوبیتمناقشه در دولت ائتلافی آلمان بر سر مسئله حفاظت از آب و هوا

سخنگوی پلیس مونیخ در یک کنفرانس مطبوعاتی جزئیات بیشتری از این حمله را توضیح داده و گفت: دو تن از کارکنان پلیس در حالی که سر پست خود بودند یکی 30 ساله و یکی 40 ساله هدف حمله با چاقو از پشت قرار گرفتند.

کارمند 30 ساله پلیس در اثر این حمله به سختی مجروح شده و چاقو در بدن او شکسته است.

وی تاکید کرد که هیچ دلیل ایدئولوژیکی برای این اقدام قابل تشخیص نبوده و علت بیشتر در ساختار شخصیتی فرد مجرم است.

به نوشته نشریه بیلد آلمان فرد مهاجم یک بی خانمان بوده و اخیرا در یک مهمانخانه در منطقه ایستگاه مرکزی شهر اقامت داشته است. وی اهل مونیخ و 23 سال سن داشته است.

پلیس در پیامی توئیتری از شاهدان درخواست کرد که اطلاعات مهم درباره این حمله را در اختیار پلیس قرار دهند.

رئیس پلیس شهر مونیخ در سخنانی در واکنش به این اتفاق اظهار داشت که من درباره این حمله بزدلانه و ناجوانمردانه به نیروهای پلیس شوکه شده‌ام. متاسفانه همواره و به صورت روزافزون کارکنان پلیس و نیروهای نجات و امداد در معرض تهدید و حمله قرار می گیرند. دولت مشروعه باید با همه سختگیری به این گونه اقدامات و تهدیدات واکنش نشان دهد.

اتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو

اتفاقی غیرقابل باور در کشتی نونهالان رخ داده است.

طرفداری | در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران، اتفاقی تلخ و تاسف‌بار رخ داد که جامعه ورزش را در شوک فرو برد. مربیان یکی از تیم‌ها با چاقو به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند و فضایی از وحشت و ناامنی را به وجود آوردند.

هنوز انگیزه دقیق این اقدام مشخص نشده است، اما برخی منابع از تسویه حساب شخصی به عنوان دلیل این درگیری خبر می‌دهند. با این حال، فارغ از انگیزه، این اتفاق نشان‌دهنده عمق فاجعه در ورزش کشور است.

حمله با چاقو در یک مسابقه ورزشی، آن هم در رده سنی نونهالان، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مسئولان مربوطه باید به سرعت و قاطعانه با عاملان این اتفاق برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو