Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران عبدالله پور وکیل حمید بقایی، با تائید خبر بستری شدن موکلش در  یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: این اواخر آقای بقایی در بیمارستان‌های مختلفی به دلیل مشکلات حاد جسمی و روانی بستری شده است.

 وکیل حمید بقایی ادامه داد: پزشکان معالج اعلام کردند که مشکلات شدید قلبی دارد و در پی وقوع سکته مغزی، مشکلات اعصاب و روان نیز برای وی پیش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آخرین وضعیت موکلش گفت: بر اساس حدود ۱۰ گواهی پزشکی وضعیت آقای بقایی خطرناک است. 

عبدالله‌پور گفت: بنابراین موکلم در حال حاضر در بیمارستان  بستری است و اقدامات درمانی برای وی در حال انجام است. 

۲۷۲۷

کد خبر 1329766

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زندان بیمارستان باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم استان البرز وزارت ورزش و جوانان باشگاه سپاهان علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که مسعود اسکویی مجری، گوینده و کارشناس شناخته شده رادیو ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری شده است. در همان ساعت‌های اولیه انتشار اولین خبر از بستری شدنِ اسکویی در بخش آی‌سی‌یو، خبر‌های ضد و نقیض بسیاری در فضای‌مجازی منتشر شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند. یکی از آن‌ها مهدی آذرمکان که روزگاری مدیریت رادیو ورزش را برعهده داشت و چند صباحی مدیریت رادیو ایران و حالا به عنوان قائم‌مقام رادیو شناخته می‌شود. او درباره آخرین وضعیتِ این گوینده پیشکسوت با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی انجام داد.

آذرمکان تأکید کرد: خوشبختانه حال آقای اسکویی رو به بهبود است و از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند. من بلافاصله که ایشان به بخش منتقل شدند به عیادت‌شان رفتم. بحمدالله وضعیت خوبی دارند و باید راه بروند تا به زودی دوباره صدایِ ایشان را از امواج رادیو ورزش بشنویم.

بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان