Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:11:25 GMT

چرا گل پشت‌پای لوئیس سوارز تصادفی نبود؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۳۷۱

چرا گل پشت‌پای لوئیس سوارز تصادفی نبود؟(عکس)

لوئیس سوارز اندکی قبل از بازی با مایورکا در تمرینات بارسلونا یک گل پشت پای زیبا به ثمر رسانده بود تا ثابت کند گل پشت پای فوق‌العاده‌ روز شنبه‌اش به مایورکا تصادفی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا که روز شنبه در جریان پیروزی 5-2 این تیم مقابل مایورکا یک گل زیبا با ضربه پشت پا به ثمر رسانده بود در جریان تمرین بارسا، کمتر از 24 ساعت قبل از آن دیدار یک گل به همان شکل با ضربه پشت پا به ثمر رسانده بود تا ثابت شود گل زیبایش در آن بازی تصادفی نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویدیویی که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته نشان می‌دهد در جریان آخرین تمرین بارسلونا پیش از دیدار روز شنبه با مایورکا، سوارز با یک ضربه پشت پای خارق‌العاده توپ را به شکل والی وارد دروازه می‌کند تا همه حاضرین در تمرین حیرت‌زده شوند.

 

 

در این تصاویر مشخص است که سرخیو بوسکتس توپ را برای سوارز سانتر می‌کند و او به هوا بلند شده و با یک ضربه استثنایی که نشان دهنده تکنیک بالا و زمان‌بندی ایده‌آل او است توپ را با پشت پا به شکل والی وارد دروازه می‌کند.

 

در آن لحظات اما کسی نمی‌دانست که سوارز کمتر از 24 ساعت بعد در نوکمپ توپ را به همین شکل وارد دروازه مایورکا کرده و یکی از زیباترین گلهای فوتبال را به ثمر می‌رساند.

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • (ویدئو) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد