Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال آرش نوین قم به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز به لیگ دسته یک امید کشور سقوط کرد و هیئت فوتبال قم خود را در این تخلف بی‌تقصیر می‌داند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مدیریت ناکارآمد و ناکامی‌های این سال‌های فوتبال و فوتسال و افول شدید این رشته‌های پرطرفدار در استان قم همگان نشان از دخیل بودن اتفاقات فوتبالی در هیئت فوتبال قم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سقوط صبا و پیوستن این تیم به حافظه تاریخی فوتبال کشور ، با حضور منعم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان و وعده شرکت نماینده‌ای از قم در لیگ دسته دوم کشور امیدها برای تغییرات در هیئت فوتبال هم با توجه به سابقه نامناسب بیش‌ازپیش زنده شد که آن‌هم این روزها رنگ‌باخته و همچنان هیئت فوتبال قم در حال تازاندن اسب بی‌تدبیری است.

در جدیدترین اتفاق و آن‌هم در لیگ فوتسال، بعد از واگذاری امتیاز تیم فوتسال دل‌سوختگان به استان البرز و ناراحتی جامعه فوتسال، خبری دیگر فوتبالی‌ها را به شوک فرو برد تا همگان متوجه ضعف این روزهای مدیریت فوتبالی قم شوند.

بر اساس گزارش و شکایات رقبای آرش نوین این تیم به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقصر شناخته شد تا بر اساس قانون با نماینده استان برخورد شود و در رأی کمیته انضباطی برای این تیم ذکر شده است که استفاده تیم آرش نوین از بازیکن غیرمجاز در این دیدار محرز و منجر به برتری سه بر صفر تیم پرسپولیس خوزستان شد و باشگاه قمی به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شد و با توجه به کسر یک امتیاز از آرش نوین این تیم با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به طاها تنکابن به لیگ دسته اول امید سقوط کرد.

سقوط آرش نوین قم به لیگ دسته یک امیدلیگ برتر فوتسال| مس سونگون با برتری در دیداری پرحاشیه به یکه‌تازی ادامه دادلیگ برتر فوتسال| پیروزی گیتی‌پسند مقابل سوهان محمدسیما

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره سقوط تیم امید آرش نوین به لیگ دسته یک، اظهار داشت: زمانی که یک تیم تخلفی را انجام می‌دهد هیئت فوتبال و کمیته فوتسال در آن نقشی ندارد، چراکه دخالتی در امور باشگاه‌ها ندارد.

رضا بمانی گفت: هیئت فوتبال تنها می‌تواند در زمان عقد قرارداد کادر و بازیکنان از کمیته انضباطی استعلام بگیرد که بر همین اساس این افراد مشکلی نداشتند.

وی با اشاره به تخلف محرز کادر فنی تیم فوتسال آرش نوین، افزود: زمانی که یک تیم از بازیکن غیرمجاز استفاده می‌کند نمی‌توان هیئت را متهم کرد، چراکه آن‌ها با ما مشورت نکردند و تنها نماینده مجموعه استان در مسابقات بوده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم در مورد اینکه آیا هیئت فوتبال برخوردی با خاطیان خواهد داشت یا نه ؟ عنوان کرد: این مسئله در حیطه وظیفه فدراسیون است و هیئت‌های فوتبال نمی‌توانند برخوردی داشته باشند چون در این ماجرا قانون دست ما را بسته و کاری نمی‌توان صورت داد.

وی با بیان اینکه هیئت را مقصر بدانیم، منصفانه نیست اضافه کرد: بارها این موضوع را جلسه به مدیران فدراسیون گوشزد کرده‌ایم اما اعتنایی نمی‌شود و خود آن‌ها نیز از این قانون گله‌مند هستند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: هیچ‌گاه هیئت فوتبال نمی‌تواند بگوید فلان شخص باشد یا نباشد برای ما مدارک کادر فنی مهم است و تخلف آن‌ها به خود باشگاه مربوط است.

انتهای پیام/458/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • سقوط تاریخی ویتسه آرنهم به دلیل ارتباط با رومن آبراموویچ
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد