Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد یک بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دالاهو، واحد یک بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد از نیروگاه 307 مگاوات ظرفیت دارد و میزان سرمایه‌گذاری آن 1320 میلیارد تومان است.

تأمین بخشی از تقاضای رو به رشد انرژی برق در سال‌های آتی از طریق احداث یک نیروگاه سیکل ترکیبی 900 مگاواتی هدف این طرح است.

نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در حال احداث است و سرمایه‌گذاری آن توسط شرکت فرآب و از طرف تأسیس شرکت پروژه یا نام شرکت مواد برق اسلام‌آباد غرب و تأمین مالی طرح از محل آورده شرکت مولد برق اسلام‌آباد غرب و منابع صندوق توسعه ملی انجام شده است.

12 هزار روستایی از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند + تصویرطرح آبرسانی به 55 روستای استان کرمانشاه با حضور رئیس مجلس به بهره‌برداری رسید6 طرح با حضور رئیس مجلس در استان کرمانشاه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

شرکت توانیر سوخت نیروگاه را که سوخت اصلی آن را که گاز طبیعی است تأمین کرده و متعهد به پرداخت بهای آمادگی و بهای انرژی براساس مفاد موافقت‌نامه شده است.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات