Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@06:18:18 GMT

عوارض استفاده نابجا از پروتز در آقایان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۶۹۶

عوارض استفاده نابجا از پروتز در آقایان

متأسفانه این تصور اشتباه از کارکرد پروتز عمدتا تحت تأثیر تبلیغات سوء شبکه‌های ماهواره‌ای برای گروه‌هایی از مخاطبان ایجاد شده است.

نکته مهمی که بسیاری از متقاضیان این نوع جراحی نمی‌دانند این است که بعد از تعبیه پروتز، امکان برگشت به حالت قبل جراحی وجود ندارد و بافت اسفنجی آلت تخریب و تخلیه می‌شود. لذا لازم است فرد متقاضی جراحی، کاملا در مورد این عمل، روش‌ها و عوارض آن مطلع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جراحی پروتز، مناسب برای آقایانی است که از مشکل اختلال نعوظ رنج می‌برند و از سایر روش‌های درمانی مثل فیزیوتراپی عضلات لگن، داروهای خوراکی، داروهای تزریقی، شاک ویو و در نهایت واکیوم سودی نبرده‌اند. در واقع این روش، آخرین اقدام درمانی در اختلالات نعوظ است.

نکته مهم این است که بیشتر این گونه‌ افراد دارای اختلال نعوظ، میل جنسی مطلوب و بعضا فراتر از افراد عادی داشته و به‌راحتی به ارگاسم می‌رسند. ولی به‌علت تحقق‌نیافتن نعوظ، امکان برقراری رابطه جنسی را ندارند.

لازم است توجه داشته باشید که جراحی پروتز مناسب افرادی با آسیب‌های عروقی و عصبی است. مثلا برای افراد میانسال و مسن با بیماری‌های زمینه‌ای شدید مانند دیابت و فشار خون و چاقی.

پروتزهای غیربادی (منعطف): از یک جفت میله مخصوص و قابل انعطاف تشکیل شده است که با عمل جراحی، داخل بافت مخصوص آلت قرار داده می‌شود. بیمار موقعیت آلت و میله‌ها را می‌تواند خودش تنظیم کند و با این روش آلت همیشه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از نعوظ قبلی خود را خواهد داشت. این دسته از پروتزها قیمت مناسب‌تری دارند و نحوه کار با آن‌ خیلی آسان است. همچنین جراحی تعبیه پروتز ساده است.

پروتز بادی: این روش هزینه بیشتر، جراحی تعبیه دشوارتر، اما نتیجه ظاهری و عملکردی بهتری برای نعوظ همراه دارد. بیمار پروتز را با فشار دادن روی پمپ کوچکی که در کیسه بیضه‌ها قرار می‌گیرد باد و سفت می‌کند و بعد از رابطه نیز با فشار دادن پمپ، آلت را به حالت قبل باز می‌گرداند.

نکته مهم: تأکید می‌کنم که اختلالات نعوظ در آقایان در هر سن و شرایطی قابل اصلاح است و در صورت اثربخش‌نبودن سایر روش‌ها، می‌توانید برای تعبیه پروتز اقدام کنید. آقایانی هم که تصور می‌کنند با تعبیه پروتز می‌توانند مشکلات رابطه با همسر خود را حل کنند، بهتر است به همکاران مشاور و روان‌شناس در روابط زوجین مراجعه کنند.

دکتر سلمان اسلامی - متخصص اورولوژی کلیه و مجاری ادرار / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سلمان اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج

مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان کشور به مدت دو روز در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت در دو بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین‌ها» به مدت دو روز به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهرداد سیفی، ابوالفضل زارع، حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، ابراهیم قاسمی، مرتضی دستجردی، حمید عمرانی، محمد قلی شهروی، امیرعلی یزدان‌پرست و امیرمحمد عسگری ۱۰ بازیکن برتر بخش آقایان هستند که رقابت‌های خود را برای مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی دارت کشور برگزار می‌کنند.

در بخش بانوان نیز ماهور رجبی، زینب زارع، الهام نیکخواه، سحر نوچیان، شهلا رواجی، مریم احمدی، محبوبه زارعی، فاطمه صادقی، انیس سال افزون و ستایش بهدار اصل ۱۰ بازیکن برتر حاضر در این مسابقات هستند.

حمید عمرانی و ابراهیم قاسمی دو نماینده استان کردستان در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند و پیکارهای خود را برای پوشیدن به پیراهن تیم ملی برگزار خواهند کرد.

این مسابقات طی روزهای سی‌ام و سی‌ویکم فروردین سال جاری در سالن خانه دارت شهر سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 743976

دیگر خبرها

  • چرا خانم‌ها بیشتر از آقایان به آرتریت دچار می‌شوند؟
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  • برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان
  • برنامه اردوهای جدید تیم ملی هاکی آقایان و بانوان مشخص شد
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج
  • رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج برگزار می‌شود