Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای ترویج اعتیاد در جامعه گفت:اگر شخصی معتاد شود اراده‌اش کم می‌شود، دشمن در این زمینه برنامه‌ریزی کرده ‌و هر مقدار برای مقابله با مواد مخدر کار شود اقدام شایسته‌ای است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار سردار مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: مواد مخدر خانمان‌سوز است و کل خانواده را از بین می‌برد و آفت شخصی نیست بلکه کل جامعه را درگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای ترویج اعتیاد در جامعه افزود:اگر شخصی معتاد شود اراده‌اش کم می‌شود، دشمن در این زمینه برنامه‌ریزی کرده ‌و هر مقدار برای مقابله با مواد مخدر کار شود اقدام شایسته‌ای است.

آیت‌الله علوی گرگانی: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع بی‌نظیری هستندآیت‌الله علوی گرگانی: تلاش کنیم انقلاب اسلامی صدمه نخوردآیت‌الله علوی گرگانی: اگر ملت‌های اسلامی یکدل و واحد باشند دشمن به اهداف شوم خود نمی‌رسد

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: در راه خدا و تنظیم جامعه و دلسوزی جوانان باید بیش از این سرمایه‌گذاری انجام شود و حرکتی صورت بگیرد تا نسل جوان آلوده مواد مخدر نشوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر لزوم مقابله با مواد مخدر بیان کرد: اینکه نسل جوان در زمینهٔ مواد مخدر از بین برود مایه تأسف است، انسانی که معتاد شود اقدام به هرکاری می‌کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی مقابله با مواد مخدر را سبب زنده شدن جامعه عنوان کرد و ادامه داد: باید مراقبت شود تا مواد مخدر وارد کشور نشود و هیچ آسیبی به خانواده‌ها نرسد، نسبت به مراکزی که به‌صورت مخفیانه اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند برخورد قاطع و جدی انجام شود و هرچه درزمینهٔ مواد مخدر کار شود جامعه را زنده کرده‌ایم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد:اگر کسی درراه خدا قدم بردارد و جهاد و تلاش کند جز رستگاران است، امیدوارم شما و همکارانتان  ضمن موفقیت در کارهای خود جز افراد باسعادت باشید.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قانونی با قاچاق مواد مخدر، ماموران هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق به کشف ۵۶۶ کیلوگرم شیشه و هروئین در حین ورود به کشور شدند.

وی افزود: این محموله بزرگ مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شده است که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از این کامیون، میزان ۵۱۲ کیلوگرم ماده مخدر و روان گردان از نوع شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: در این بین یک نفر دستگیر و به همراه کامیون و مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

مرز دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی در همجواری با کشور افغانستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است