Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@07:48:53 GMT

جشن موسیقی به دلیل «حوادث اخیر کشور» لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۷۹۰

جشن موسیقی به دلیل «حوادث اخیر کشور» لغو شد

جشن سالیانه خانه موسیقی ایران در پی حوادث اخیر در کشور لغو شد.

به گزارش سایت خانه موسیقی ایران، در پی وقوع حوادث اخیر کشور بیستمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران که قرار بود اوایل ماه آینده برگزار شود، لغو شد.

جشن بیستمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی قرار بود با تقدیر و تجلیل از چهره‌های پیشکسوت موسیقی و همچنین معرفی ششمین دوره دوسالانه آلبوم برتر موسیقی اوایل دی ماه در تالار وحدت تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری ششمین دوره دوسالانه معرفی آلبوم برتر موسیقی نیز در مراحل آخر است و قرار بود در جشن خانه برگزیدگان شاخه‌های مختلف معرفی و تقدیر شوند.

معرفی برگزیدگان دوسالانه آلبوم برتر موسیقی در یکی از نشست‌های خانه موسیقی برگزار می‌شود که زمان و مکان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جشن موسیقی آبان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان