Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی به استان و وقوع بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق، وزش باد و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در سطح استان به ویژه در نیمه جنوبی استان طی امروز و فردا است.

پیش بینی می شود عمده فعالیت این سامانه از ظهر امروز تا ظهر فردا چهارشنبه باشد و ظهر روز چهارشنبه تا عصر روز پنج شنبه به سبب وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی سواحل استان به ویژه سواحل جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از اواخر روز پنج شنبه و طی روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید، مجددا در سطح استان وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گاهی بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی آسمان استان نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد خواهد بود و جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در نیمه جنوبی استان در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از فردا بتدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است.

به گزارش ایسنا، ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و طی امروز و فردا در سواحل نیمه جنوبی در هنگام تندباد تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۲:۰۶ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۸:۱۷، جزر دوم دریا ساعت ۱۲:۴۲ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۲ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سواحل جنوبی بندر بوشهر سامانه بارشی باران تگرگ موج دریا آبگرفتگي جزرومد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لذت راه رفتن در سواحل شنی و قدم زدن در منطقه قدیمی شهر سن سباستین از جاذبه‌های معرکه این شهر به شمار می‌رود. این شهر زیبا به شکل هلال ماه بوده و یکی از لوکس‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی اسپانیا است.

علاوه بر این که خط ساحلی گسترده و منحنی آن تا چندین کیلومتر کشیده شده، زیبایی خیره‌کننده این شهر، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی قطعا اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه جاذبه‌های این شهر اسپانیایی را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

کد خبر 846361 برچسب‌ها اسپانیا سفر - گردشگری خبر مهم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا