Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام غفاری گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان تأمین اجتماعی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطالبات جاری بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز پاراکلینیک و داروخانه‌های دانشگاهی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی در حال پرداخت است و حتی مطالبات آذرماه ۹۸ نیز به صورت پیش‌پرداخت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراکز همچنین دارای مطالبات معوق از سازمان تأمین اجتماعی هستند که با تلاش‌های مدیران این سازمان مصمم به پرداخت معوقات هستیم و با تمهیدات اتخاذ شده و تداوم پرداخت مطالبات جاری، امیدواریم در آینده نزدیک پرداخت مطالبات معوق نیز آغاز شود.

وی درباره مطالبات مراکز درمانی غیر دانشگاهی نیز گفت: برنامه سازمان تأمین اجتماعی این است که در ماه‌های پیش رو بخش قابل توجهی از مطالبات معوق را پرداخت کند.

کد خبر 4794072

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه معلولان شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی دستگیری سارق اغتشاشات ایران سیدابراهیم رئیسی آتش نشانی پیروز حناچی روز جهانی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی