Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس و اوراق بهادار که چهارمین روز کاری خود در هفته جاری را با روند صعودی آغاز کرده بود این روند را تا پایان روز حفظ کرد و به ارتفاع ۳۳۹ هزار و ۴۳۴ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (سه شنبه 19 آذر) در چهارمین روز کاری خود در هفته جاری با رشد 1788 واحدی در ارتفاع 337 هزار و 580 واحدی قرار داشت و در ادامه روز این روند صعودی حفظ شد تا جایی که در پایان معاملات امروز نیز بورس در رکوردشکنی دوباره با رشد ۳۶۴۲ واحدی در ارتفاع ۳۳۹ هزار و ۴۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس جدول معاملاتی روز جاری شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۹۷۵ واحد افزایش معادل ۱.۰۸ درصد به ۹۰ هزار و  ۹۱۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۴۳ واحد رشد معادل ۰.۹۱ درصد به ۱۰۵ هزار و ۱۲۲ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۳۰ واحد افزایش، معادل ۰.۹۱ درصد به ۷۰ هزار و ۲۴۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۵۳۰ واحد رشد، معادل ۱.۱۴ درصد به ۴۰۱ هزار و ۳۲۰ واحد، شاخص بازار اول با ۲۲۶۶ واحد افزایش معادل ۰.۹۴ درصد به ۲۴۴ هزار و ۴۷۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۱۲۲ واحد رشد معادل ۱.۳۲ درصد، به ۷۰۰ هزار و ۲۷۸ واحد رسید.

 

صبح امروز بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای وغدیر، شتران، فولاد، نوری، خودرو و شپنا به ترتیب با 261، 193، 120، 115، 106 و 104 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و رمپنا با 246 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشت. صبح امروز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك، خساپا – سايپا، غنوش - نوش‌ مازندران، ونوين - بانك‌اقتصادنوين و خودرو - ايران‌ خودرو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای وبملت - بانك ملت، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك، غنوش - نوش‌ مازندران، ونوين - بانك‌اقتصادنوين روند نزولی داشتند.

 

در پایان معاملات امروز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، خساپا – سايپا، شپنا - پالايش نفت اصفهان و  فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ در صدر  لیست نمادهای پربیینده بورس قرار گرفتند و تمامی نمادها روند صعودی داشتند و تنها نماد فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ روند نزولی را برای خود ثبت کرد. همچنین در پایان معاملات امروز نمادهای تاپیکو، پارسان، وغدیر، فارس، پارس و اخابر به ترتیب با ۳۵۸، ۲۵۷، ۲۵۳، ۲۲۹، ۲۱۲ و ۱۹۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و رمپنا با ۱۹۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشت و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس در ۶۰۴ هزار و ۲۲۷ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۷ هزار و ۸۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

 

 

یادآور می شود:  شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته  (دوشنبه 18 آذر) سومین روز کاری خود در هفته جاری را با رشد ۳۲۲۴ واحدی و ایستادن در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۷۹۴ واحد به پایان رساند. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۸۶۳ واحد افزایش معادل ۰.۹۷ درصد به ۸۹ هزار و  ۹۴۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۳۷۹ واحد رشد معادل ۱.۳۴درصد به ۱۰۴ هزار و ۱۷۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۹۲۲ واحد افزایش، معادل ۱.۳۴ درصد به ۶۹ هزار و ۶۱۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۴۳۸ واحد رشد، معادل ۰.۸۷ درصد به ۳۹۶ هزار و ۷۹۰ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۹۳ واحد افزایش معادل ۰.۷۰ درصد به ۲۴۲ هزار و ۲۱۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۴۸۲ واحد رشد معادل ۱.۳۹ درصد، به ۶۹۱ هزار و ۱۵۶ واحد رسید.

 

در پایان معاملات امروزنمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك‌، خساپا – سايپا، غنوش - نوش‌ مازندران، ونوين - بانك‌اقتصادنوين‌ و خودرو - ايران‌ خودرو در صدر لیست نمادهای پربییینده بورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك‌، غنوش - نوش‌ مازندران، ونوين - بانك‌اقتصادنوين روند نزولی داشتند.

 

شاخص صنایع خودرو با ۱۷۳۰ واحد صعود معادل ۳.۵۲ درصد به ۵۰ هزار و ۸۳۸ واحد، فرآورده های نفتی با ۴۳۴۷۴ واحد افزایش معادل ۳.۳۵ درصد به یک هزار و ۳۴۱ واحد، انبوه سازی ۷۳ واحد رشد معادل ۳.۱۹ درصد به ۲ هزار و ۳۶۹ واحد، انتشار و چاپ ۳۵۴۷۲ واحد افزایش معادل ۳.۰۸ درصد به یک هزار و ۱۸۷ واحد، محصولات چرمی با ۴۷۴ واحد افت، معادل ۳.۵۷ درصد به ۱۲ هزار و ۸۰۷ واحد، ذغالسنگ با ۴۵۹ واحد افزایش معادل ۳.۶۲ درصد به ۱۲ هزار و ۲۰۹ واحد، فنی مهندسی با ۱۲۸ واحد فنی مهندسی معادل ۴.۱۱ درصد به ۳ هزار و ۲ واحد رسید. قیمت سهام نمادهای خفنر، غشاذر، پکویر، ثنوسا، غدام، آسیا و شسینا بیشترین افزایش قیمت و نمادهای کساپا، کدما، مداران، کخاک، رمپنا، چکاوه و بنیرو بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

 

همچنین بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در پایان معاملات روز گذشته نمادهای رمپنا با ۳۵۰ واحد و فملی با ۱۷۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نمادهای فارس با ۳۴۶ واحد، شتران با ۳۰۹ واحد،  پارسان با ۱۷۵ واحد و تاپیکو با ۱۶۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس در ۵۳۱ هزار و ۸۱۱ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و 797۶۰۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۹۷۳4 میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود