Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این جشنواره ۱۸ گروه شرکت کردند که پنج گروه از شهرستان‌های سنندج، قروه، دهگلان و بیجار به مرحله استانی راه پیدا کرده و به رقابت پرداختند.

پس از رقابت یک روزه نمایش‌های راز قله‌ی گاف از مرکز فرهنگی هنری بیجار، دختری دارم شاه نداره از مرکز فرهنگی هنری دهگلان و قلب مترسک از مرکز فرهنگی هنری سنندج با رای داوران به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه اصلی برگزاری جشنواره هنر‌های نمایش کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شد این رویداد هنری با شعار نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده در سه بخش نمایش زنده عروسکی، کتاب‌خانه‌ای یا نمایش خلاق و بازی‌های خلاق و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار شد.

بر همین اساس در این دوره از جشنواره سه گروه شامل اعضا ۱۲ تا ۱۸ سال و اعضا ارشد کانون ۱۸ تا ۲۴ سال هم‌چنین مربیان و کارشناسان کانون به عنوان عوامل موثر در تولید نمایش شرکت داده شدند.

علیرضا همتیان، صابرنیکبخت و سید فریدون احمدی از داوران هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بودند.

مرحله کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنر‌های نمایشی کانون بر اساس اعلام فراخوان قرار است ۲۶ تا ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹ در اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس