Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در راستای سلامت دانش آموزان ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در ۵۰ مدرسه شهرستان ملایر از محل موقوفات سیف الدوله توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفولانزا در کشور و در راستای مقابله با این بیماری در مدارس شهرستان طرح توزیع اقلام بهداشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئله با مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان مطح شده که با استتقبال آنان مواجه شده و خرید اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: در همین راستا و از محل درآمدهای موقوفه شادروان سیف الدوله ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه خریداری شد.

وی گفت: برای توزیع این اقلام بهداشتی لیست مدارس از آموزش و پرورش گرفته شده و در مدارس سطح شهر ملایر، بخش سامن و جوکار این اقلام بهداشتی توزیع شد.

جعفری گفت: در مجموع این اقلام بهداشتی در ۵۰ مدرسه شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند