Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:24:22 GMT

بارسلونا همیشه محکوم به پیروزی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۰۸۲

بارسلونا همیشه محکوم به پیروزی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: اینتر برای پیروزی پا به این مسابقه می گذارد و ما هم در تلاش هستیم تا بتوانیم در بازی پیروزی میدان باشیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل اینتر میلان، گفت: تصمیم گرفتیم تا در این دیدار به مسی استراحت دهیم و او را برای بازی های مهم تر حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته هم بازی خوبی را بدون مسی به نمایش گذاشتیم.

وی در این رابطه ادامه داد: مسائل داخلی مربوط خود ماست و کادرفنی تصمیم گرفته تا در این دیدار از مسی استفاده نکند. بازی نکردن مسی در این مسابقه تصمیمی درون باشگاهی است.

والورده همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مصدومیت آلبا، گفت: هر هفته باید توضیح دهیم که چرا بازیکنی می تواند بازی کند و چرا یک بازیکن دیگر نمی تواند. آلبا همچنان مصدوم است و مسی هم استراحت می کند، در این باره صحبت دیگری ندارم.

سرمربی تیم بارسلونا در ستایش تیم اینتر میلان، اظهار کرد: منتظر دیدن بهترین اینتر چند وقت اخیر هستم. در صدر سری آ ایتالیا هستند و دور رفت هم بسیار خوب عمل کردند. اینتر مربی خوبی در اختیار دارد و سیستم و بازیکنانش مانند روحیه شان بسیار خوب و آماده هستند. «آنتونیو کنته» با حضور بازیکنانی مثل لائوتارو و لوکاکو می تواند به راحتی گلزنی کند و باید حواس خود را جمع کنیم.

وی به شرایط مشابه اینتر در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته آن ها در شرایط مرگ و زندگی و دقیقاً مشابه به اوضاع اکنون در برابر آیندهوون قرار گرفتند و موفق نشدند. ما هم به میلان آمده ایم تا در اتمسفر خوبی مسابقه دهیم. سال های اخیر هم پیش آمده بود که در بازی آخر مرحله گروهی با وجود اینکه صعود خود را قطعی کرده بودیم، بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم.

والورده درباره انتظارات از بارسلونا برای پیروزی در هر مسابقه، گفت: بارسا همیشه محکوم به پیروزی است و فرقی نمی کند که رقیب ما چه تیمی باشد. ما هم اهمیتی به این موضوع نمی دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، افزود: هیچ نظری درباره صحبت ویدال با اینتر ندارم. هنوز به بازه نقل و انتقالاتی زمستان نرسیده ایم.

کد خبر 400485

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارنستو والورده بارسلون اسپانیا آنتونیو کونته لیگ قهرمانان اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس

اخراج ستاره اروگوئه‌ای برای بلوگرانا به گران‌ترین شکل ممکن تمام شد.

طرفداری | بارسلونا بهای اخراج رونالد آرائوخو را با حذف از لیگ قهرمانان اروپا پرداخت کرد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. تا اواسط نیمه اول، همه چیز به سود بارسلونا پیش می‌رفت و تیم ژاوی هرناندز رفته‌رفته برای یک صعود شیرین به نیمه‌نهایی آماده می‌شد، تا این‌که یک اتفاق غیر منتظره، جریان بازی را 180 درجه عوض کرد.

در دقیقه 29 مسابقه، رونالد آرائوخو پس از سرنگون کردن بردلی بارکولا چسبیده به محوطه جریمه و جلوگیری از پیش‌روی وینگر پاری سن ژرمن به سمت دروازه بارسلونا، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. اخراجی که عملاً کمر آبی‌واناری‌ها را شکست و خیلی زود گل‌ها یکی پس از دیگری وارد دروازه مارک آندره تراشتگن شدند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان، آرائوخو تصمیم اشتباهی گرفت و باید اجازه شوت‌زنی را به بارکولا، بدون توجه به این‌که توپ گل می‌شد یا نمی‌شد، می‌داد؛ چرا که اولاً شیرازه یک تیم 10 نفره شدن سریع‌تر از هم می‌پاشد و از طرفی، بارسا به دلیل برتری دو گله (در مجموع) تا آن لحظه از مسابقه، از شانس بسیار بیش‌تری برای صعود برخوردار بود.

تعدادی از هواداران بارسلونا خشمگین از رونالد آرائوخو، به اینستاگرام ستاره اروگوئه‌ای هجوم بردند و در قسمت کامنت‌های آخرین پست اینستاگرام او، عصبانیتشان را ابراز کردند. این هواداران، آرائوخو را مقصر اصلی شکست بارسا می‌دانند. زیر پست آرائوخو، کامنت‌هایی از این قبیل دیده می‌شود:

ما نمی‌بخشیمت. برو بایرن مونیخ.

برگرد به اروگوئه. 

با تمام وجود ازت متنفرم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!