Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به نقل از گروه علی بابا، مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علی‌بابا در این بازدید که روز دوشنبه ۱۶ آذر انجام شد درباره فعالسازی رمز دوم پویا از رییس کل بانک مرکزی خواست اجرای ناگهانی این طرح به تعویق بیفتد.

طباطبایی گفت: «اجرای این دستورالعمل نه فقط گروه علی‌بابا که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اینترنتی کشور را با چالش جدی‌ای روبرو خواهد کرد و امیدواریم بانک مرکزی درباره اجرای این طرح تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» طباطبایی درباره تمهیدات علی‌بابا در زمینه مقابله با فیشینگ نیز گفت: «علی‌بابا همکاری‌های لازم با نهادهای ذیربط از جمله قوه قضاییه و پلیس فتا را دارد و همواره تلاش کردیم بستر امنی برای خریدهای اینترنتی کاربران در علی‌بابا فراهم کنیم.»

همتی نیز در این باره گفت: « مهمترین هدف از فعال سازی رمز دوم پویا افزایش سطح امنیت در پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی بدون کارت است. روزانه شکایت‌های متعددی با موضوع فیشینگ ثبت می‌شود که اجرای این طرح باعث کاهش شکایت‌های مردم خواهد شد.»

همتی بدون اشاره به زمان دقیق اجرای این طرح نیز گفت: «امیدواریم در دی ماه سال جاری این طرح اجرا شود.»

در پایان این بازدید طباطبایی توضیحاتی درباره برندهای مختلف این گروه از جمله جاباما، Hello Persia (توریسم ورودی) ، برندیست (آژانس بازاریابی)، نابرو (پلتفرم محتوای گردشگری)، نشانت (پلتفرم بازاریابی هوشمند)، دابی (اولین دستیار صوتی فارسی)، مدگو (توریسم پزشکی)، آلترابو (پلتفرم گردشگری B۲B) و همچنین ساختمان روز اول علی‌بابا ارائه کرد.

کد خبر 4794115

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابا رمز دوم یکبار مصرف بانک مرکزی ایران ایران کیش همراه اول بانک ملت رادیو بین المللی چین گروه خودروسازی سایپا کسب و کار علی بابا سازمان مدیریت صنعتی کارت اعتباری تخفیف طراحی سایت بانک ملی ایران توسعه منابع انسانی کارت خوان الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا