Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:20:06 GMT

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۱۷۲

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل و دلجویی از فرزندان کم توان کارکنان بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که بالغ بر ۲۵۰ نفر از کارکنان بانک رفاه و خانوادههایشان از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر دوستی از اساتید برجسته در حوزه کودکان استثنایی، ضمن سخنرانی در زمینه سلامت روانی در کودکان کمتوان، به سوالات خانواده‌ها در حوزه‌های سلامت روانی، تحصیل، ازدواج، نحوه برقراری ارتباط با فرزندان معلول و پذیرش این افراد در خانوادههایشان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم "فریبا معصومی" از معلولان ۹۰ درصد استان گیلان و کارآفرین برتر کشور نیز طی سخنانی به تشریح علل و عوامل موفقیت خود پرداخت.  
در این جشنواره از سوی بانک رفاه برنامههای شاد و مفرح برای این عزیزان تدارک دیده شد که اجرای برنامههای شاد و مفرح همچون اجرای تئاتر شاد و موزیکال، مسابقات ورزشی، نورافشانی، مراسم برگزاری جشن تولد نمادین فرزندان معلول و کارگاههای نقاشی روی سفال و سفالگری از بخش های دیگر این جشنواره بود و در پایان از فرزندان معلول خانواده ها در زمینه های ورزشی، هنری و تحصیلی با اهدای جوایز قدردانی به عمل آمد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران روز جهانی معلولان کودکان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار برگزار شد.

محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.

این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.

در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود