Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:49:31 GMT

ممنوع الفعالیت شدن استاندار قدس به مدت ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۲۸۶

ممنوع الفعالیت شدن استاندار قدس به مدت ۶ ماه

مقامات رژیم صهیونیستی استاندار قدس را به مدت شش ماه از هرگونه فعالیت و حضور در جلسات در این شهر منع کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا"، گلعاد اردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حکمی را صادر کرده که به موجب آن عدنان غیث، استاندار قدس اشغالی به مدت شش ماه حق برگزاری نشست، همایش و فعالیت‌هایی در داخل شهر قدس اشغالی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب این حکم، عدنان غیث همچنین حق جمع‌آوری کمک‌ مالی برای فلسطینیان را ندارد.

مقامات رژیم صهیونیستی، استاندار قدس را طی ماه‌های اخیر چندین بار بازداشت کردند و اخیرا به منزل وی در شهرک "سلوان" در جنوب مسجدالاقصی یورش آوردند و وی را مورد بازجویی قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی «واللا»، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) امروز با هدف بررسی یورش احتمالی به رفح، پنهانی به قاهره سفر کردند.

بر اساس این گزارش، مسوولان مصر در دیدار با این مقامات صهیونیست، از اینکه عملیات رژیم صهیونیستی در رفح به پناهنده شدن ده‌ها هزار فلسطینی به مصر منجر شود، ابراز نگرانی کردند و گفتند که این امر، امنیت مصر را به خطر می‌اندازد.

مقامات مصر همچنین گفتند که سناریوی ورود آوارگان فلسطینی به خاک مصر، باعث ایجاد نابسامانی در روابط قاهره و تل‌آویو خواهد شد و ممکن است توافق صلح دو طرف را در معرض خطر قرار دهد.

طبق این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی بر این باورند که هماهنگی نظامی و دیپلماتیک تنگاتنگ با مصر یکی از شروط اصلی اقدام نظامی این رژیم در رفح است به ویژه اینکه رژیم صهیونیستی تصمیم دارد محور فیلادلفیا (محور صلاح‌الدین) در مرز نوار غزه و مصر را تحت سیطره خود درآورد.

تحولات میدانی در نوار غزه حکایت از آن دارد که با وجود مخالفت‌های بین‌المللی و تبعات انسانی عملیات نظامی در منطقه پرجمعیت رفح، رژیم صهیونیستی قصد دارد که این عملیات را انجام دهد.

تاکید مقامات آمریکایی بر ایجاد یک اسکله موقت برای دریافت کمک های بین‌المللی در مناطق نزدیک به جاده صلاح الدین نیز حکایت از هماهنگی تل آویو و واشنگتن برای بستن گذرگاه های موجود در شمال غزه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد