Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سوریه در سازمان ملل و رئیس هیئت رسمی این کشور در دور جدید مذاکرات آستانه بر ادامه مبارزه با تروریسم در ادلب تاکید کرد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، بشار الجعفری که در دور جدید مذاکرات آستانه ریاست هیئت رسمی کشورش را برعهده دارد، گفت تلاش‌های دمشق برای مبارزه با تروریسم ادامه دارد و آتش‌بس و آرامشی در استان ادلب شاهد نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجعفری در حاشیه این اجلاس که در شهر نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود، در پاسخ به سئوالی درباره صحت خبرهایی که از آتش بس در جنوب ادلب حکایت می‌کند، تاکید کرد هیچ آتش بسی در چارچوب مبارزه با تروریسم وجود ندارد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بدون اشاره به جزئیات بیشتری در خصوص مذاکرات آتش‌بس غزه اعلام کرد: «مذاکرات در مرحله حساسی است و ما تا جایی که ممکن است در تلاش هستیم تا موانع را برطرف کنیم». 

به گزارش گاردین، قطر بار‌ها در مورد چشم انداز توافق ابراز امیدواری کرده است. این در حالی است که مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها از نوامبر سال گذشته تاکنون ادامه داشته است.

عزت الرشق یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه در خصوص مواضع رژیم صهیونیستی در مذاکرات گفت که این رژیم به دنبال «توافق موقتی برای آزادی زندانیان خود است تا پس از آن جنگ و نابودی را از سر بگیرد».

 وی در ادامه تاکید کرد که حماس به مواضع خود در خصوص خروج کامل ارتش اشغالگر و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود پایبند است.

شبکه ان بی سی نیوز پیش از این مدعی شده بود مذاکرات آتش‌بس غزه تقریبا متوقف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق