Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شهر خودرو مشهد از بیژن حیدری داور بازی با سپاهان شکایت کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،باشگاه شهر خودرو امروز اعلام کرد که از بیژن حیدری داور بازی این تیم با سپاهان به خاطر تصمیمات جنجالی و نگرفتن دو پنالتی، به سازمان لیگ شکایت کرده است.

بازی دو تیم روز گذشته در هفته چهاردهم لیگ با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی سپاهان ۲۵ و شهر خودرو ۲۴ امتیازی شدند و در همان رده‌های دوم و سوم جدول باقی ماندند.

 در این بازی ابتدا تیم سپاهان با ضربه سر جورج ولسیانی در دقیقه ۶۰ به گل رسید که این گل در دقیقه ۸۹ توسط یونس شاکری پاسخ داده شد تا دو تیم به تقسیم امتیازات راضی شوند.

از اتفاقات مهم این بازی می‌توان به اخراج محمد محبی هافبک ملی پوش تیم سپاهان در دقیقه ۶۸ و تعویض جنجالی کومان، هافبک میانی این تیم اشاره کرد.

همچنین دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان در نیمه دوم اتفاق افتاد که در هر دو صحنه توپ به دست بازیکنان سپاهان برخورد کرد که از نظر داور خطای پنالتی نبود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جدول خودرو مشهد ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه ملوان یک روز بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس، شکایت خود را از تیم داوری بازی با پرسپولیس نزد کمیته انضباطی ثبت کرد.

البته بر اساس سلسله مراتب نامه‌نگاری، شکایت ملوان در سازمان لیگ انجام شده و از آنجا به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

باشگاه ملوان معتقد است که باتوجه به نظر کارشناسان، مستحق دو پنالتی بوده و همچنین امیررضا و سروش رفیعی باید از بازی اخراج می‌شدند.

با این حال نکته جالب در شکایت از پیام حیدری، اشاره به بازی با سپاهان در دور رفت است که باوجود برتری ملوان در نقش جهان، یک گل سپاهان به اشتباه مردود نشده بود.

اشاره به این موضوع در شکایت ملوان پیش از بازی سپاهان، نکته مهمی است که انزلی‌چی‌ها روی آن تاکید دارند.

دیگر خبرها

  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • اعتراض پورتو به نگرفتن پنالتی روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری