Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی فتح‌ الله‌ زاده در واکنش به اظهارات جواد زرینچه که گفته فتح‌الله‌زاده با موتور گازی کار می‌کرد، اما از استقلال به خیلی چیزها رسید، گفت: یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود آقا جواد به حقش نرسد، همین موارد است. آدم‌های خناسی هستند که از روحیه جواد که زود عصبانی می‌شود، سوء استفاده کرده و کاری می‌کنند بنده خدا با همه درگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: من عکاس نبودم و افتخار می‌کنم سردبیر یک مجله پرتیراژ کشور بودم که در روزنامه اطلاعات منتشر می‌شد. اگر اطلاعات آدم ناقص باشد، موجب خجالتی او می‌شود. من قبل از اینکه به استقلال بیایم 10 سال مدیر جشنواره تئاتر فجر بودم که خودش یک وزارتخانه است. متأسفانه‌ زرینچه حرف‌هایی می‌زند که پرت و پلا است. من ماشین تویوتا کریسیدا داشتم و اگر این خودرو به چشم جواد موتور آمده، مشکل از چشم‌هایش است نه من. عکس‌هایم موجود است و می‌توانم آن را منتشر کنم. به زرینچه پیشنهاد می‌کنم حرمت بزرگ‌ترها را نگه دارد تا فردا نیز به او احترام بگذارند. من 10 سال مدیر جشنواره تئاتر فجر و سردبیر مجله جوانان در روزنامه اطلاعات بودم.


فتح‌الله‌زاده در خصوص بحث بازگشت به باشگاه استقلال به تسنیم گفت: روز گذشته دوستان از وزارت ورزش و جوانان محبت کردند و صحبت‌هایی انجام دادند و قرار است امروز هم صحبت کنیم. اگر لایق بودم با اجازه پیشکسوتان خدمت‌گذار خواهیم بود، اگر مورد قبول نبودم، در کنار هم به تشویق استقلال می‌پردازیم.


وی خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت استقلال ریسک بزرگی است، اما من همه سرمایه‌هایم را از هواداران دارم و آبرویم را می‌گذارم و اگر آبرویم برود، به خاطر هواداران اشکالی ندارد.


فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که اگر مدیرعامل استقلال شود، می‌تواند استراماچونی را بازگرداند، گفت: اگر مدیرعامل استقلال شوم، نود درصد استراماچونی را بازمی‌گردانم.

 

451

پیشنهاد به شما؛

واکنش زرینچه به استعفای فتحی و صحبت‌های فتح‌الله زاده در تلویزیون/ برای وزارت ورزش متأسفم اگر فتح‌الله‌زاده را مدیرعامل استقلال کند

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی مدیرعامل استقلال جواد زرینچه علی فتح الله زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها

استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

با توجه به برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی، جواد نکونام، سرمربی استقلال از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود