Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به شایعه مدیرعاملی علی فتح‌الله زاده در استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم که قرار است که چنین اتفاقی بیفتد به هر حال فتح الله از جنس فوتبال است او و مشکلات این تیم را می‌داند.

وی ادامه داد: امیدوارم او در استقلال موفق باشد اما از دوستان صمیمی هستیم و هر کمکی هم او بخواهد انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویانیان خاطرنشان کرد: البته این را هم بگویم فتح‌الله زاده سرش برای حضور در فوتبال درد می‌کند اما من برعکس او به دنبال فرار از فوتبال است امیدوارم هر چه زودتر بیاید و باهم دوباره با او کری خوانی کنیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور چهارباره فتح الله زاده در استقلال گفت: درست است که او چهارتریک کرده اما ما خیلی وقت پیش شش تریک کردیم رفت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمد رویانیان علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، میثم شاهمکوند، هافبک خوزستانی فصل گذشته گوای هند که قهرمان این کشور است، به عنوان سهمیه فیفا به استقلال ملاثانی پیوست.

هافبک آبی پوشان سابقه بازی در تیم‌های فولادخوزستان، نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان، برق شیراز، ملوان بندرانزلی، شمس‌آذر قزوین، محمدان بنگلادش و برادران چرچیل را در کارنامه دارد.

شاهمکوند در شرایطی به استقلال ملاثانی پیوسته که این تیم روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.

هدایت استقلال ملاثانی برعهده سیاوش اکبرپور است و این تیم در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم