Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، نسخه‌ای خانوادگی بر مبنای دنیای مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» برای نخستین بار در سالن ای‌ام‌سی در هالیوود به نمایش درآمد و وین دیزل ستاره این مجموعه با دختر ۱۱ ساله خود سیمایلس در پیش نمایش این مجموعه حضور یافت.

در این سریال انیمیشن که با عنوان «سریع و خشمگین: مسابقه‌دهندگان جاسوس» ساخته شده هم وین دیزل و هم دخترش صداپیشگی می‌کنند و دیزل تهیه‌کننده اجرایی آن هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال که به صورت آنلاین در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد، محصول نت‌فلیکس و دریم‌وورکس و نخستین اسپین‌آف تلویزیونی از این مجموعه سینمایی ۱۸ ساله است.

به نظر می‌رسد تا زمان از راه‌رسیدن «سریع و خشمگین ۹» در ماه مه آینده به سینماها، این سریال بتواند هواداران را سرگرم کند.

داستان این سریال درباره خواهرزاده دامینیک تورتو به نام تونی (با صداپیشگی تایلر پوزی از سریال «گرگ نوجوان») و گروهی از دوستان جوان و اتوموبیل‌ران اوست.

دختر وین دیزل در این مجموعه در نقش شخصیت تازه خلق شده «سیسی بنسون» صداپیشگی کرده که خواهر یکی از اعضای تیم تونی، یعنی فراستی (با صداپیشگی لوک یانگ‌بلاد) است. این فیلم نخستین تجربه بازیگری سیمایلس است.

دیزل که داشت سیمایلس را پیش از نمایش سریال به جمعیت معرفی می‌کرد از روزی یاد کرد که او در حین فیلمبرداری «سریع و خشمگین» سال ۲۰۰۹ به دنیا آمد. دیزل گفت روز تولد او را از همه هم‌بازی‌هایش، حتی از پل واکر که دیزل او را «پابلو» می‌خواند، هم مخفی نگه داشته بود.

دیزل گفت: «سیمایلس در حالی به دنیا آمد که داشتیم «سریع و خشمگین ۴» را فیلمبرداری می‌کردیم. روزی طولانی بود و من پابلو داشتیم در یک صحنه می‌جنگیدیم. او در پایان روز به تریلر من آمد و گفت چیزی در ذهنت است. من رازی داشتم. به هیچ کس نگفته بودم دخترم قرار است به دنیا بیاید. هرگز فراموش نمی‌کنم به من چه چیزی گفت. او گفت به بیمارستان برو و کنار دخترت باش، بهترین روز زندگی‌ات خواهد بود. همان روز دخترم به دنیا آمد. این را می‌گویم تا نشان بدهم چقدر تم خانواده در مجموعه «سریع و خشمگین» جریان دارد و چرا انقدر به آن افتخار می‌کنم.»

دختر ۲۱ ساله پل واکر فقید یعنی مدو واکر هم در مراسم پیش‌نمایش سریال حضور داشت. بازیگران سریال یعنی کامیل رمزی، شارلت چونگ، رنه الیز گلدزبری، خورخه دیاز و مانیش دایال هم حضور داشتند.

سریال «سریع و خشمگین: رقابت‌کنندگان جاسوس» از روز بیست‌وششم دسامبر در نت‌فلیکس به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

کد خبر 4794184

منبع: مهر

کلیدواژه: سریع و خشمگین 7 انیمیشن وین دیزل تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی جایزه سینمایی سینمای مستند موسیقی پاپ کنسرت موسیقی کارگردان سینما تماشاخانه شهرزاد فیلم کوتاه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد.

بیشتر بخوانید: پیتر هیگز درگذشت + سوابق

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفت‌وگوی تلفنی با این هنرمند با سابقه کشورمان از سلامتی کامل او خبر داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند.

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است. آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. نخستین تجربه تصویری او، بازی در تله تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» بود که در سال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

همچنین اولین تجربه سینمایی آقاجانی بازی در فیلم سینمایی «جرس» برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در سال ۵۸ فیلمبرداری و در سال ۶۷ به نمایش درآمد. آقاجانی یکی از بازیگران منتخب‌ حمید سمندریان در تنها ساخته سینمایی‌اش «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد که آقاجانی در آن شرکت کرد و انتخاب شد و بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد. وی همچنین در فیلم‌های «آب‌نبات چوبی»، «دو عروس»، «میگرن»، «گواهینامه» و «به همین سادگی» نیز بازی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228057 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد