Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالچو مرکاتو می‌گوید زلاتان قصد انتقال به آث میلان را ندارد و ترجیح می‌دهد به ناپولی بپیوندد ولی منتظر اخراج کارلو آنچلوتی از این تیم است تا بعد از آن تصمیم خود را قطعی کند.

به گزارش "ورزش سه"، کالچو مرکاتو امروز مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ ترجیح می‌دهد به جای آث میلان راهی ناپولی شود ولی فعلا منتظر است تا کارلو آنچلوتی از پست سرمربی‌گری ناپولی اخراج شده و هم‌تیمی سابقش در میلان، گنارو گتوزو به جای او سکان هدایت این تیم را بدست بگیرد تا او رسما برای انتقال به ناپولی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بر اساس این گزارش، ابراهیموویچ معتقد است در ناپولی می‌تواند دستمزدی به مراتب بیشتر از آنچه میلان در حال حاضر به او پیشنهاد داده دریافت کند.

 

این در حالی است که گفته می‌شود زلاتان پیش از این با روسونری به صورت اصولی به توافق رسیده اما در همین حال و علاوه بر ناپولی، گزارش‌هایی از احتمال انتقال او به منچستریونایتد هم منتشر شده است. برخی رسانه‌های انگلیسی هم گفته بودند ژوزه مورینیو مایل است ایبرا را به تیم جدیدش تاتنهام منتقل کند.

 

به جز میلان و ناپولی در ایتالیا از بولونیا هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی زلاتان نام برده می‌شود ولی مدیر این باشگاه در ساعات گذشته اعلام کرد که انتقال اسطوره سوئدی به این باشگاه منتفی است.

 

ناپولی زلاتان ابراهیموویچ لس آنجلس گلکسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی زلاتان ابراهیموویچ لس آنجلس گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)

پیولی که به بردن تیم مورینیو عادت داشت، مثل بازی رفت اسیر تاکتیک های ده روسی شد. در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی میلان دو گل دریافت کرد تا اوضاع برای آنها بیش از حد سخت شود. مصدومیت لوکاکو و اخراج چلیک هم تاثیری در روند کار میلان ایجاد نکرد و در نهایت رم به مرحله بعدی صعود کرد.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • گل متئو گابیا به رم (رم 2-1 میلان)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟