Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از پاتک پلیس به قهوه‌خانه‌ای که محل تردد اشرار، سارقان و مالخران شده بود، خبر داد و گفت: مراحل قانونی برای پلمب قهوه‌خانه درحال انجام است.

نادر مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دستگیری 2 متهم در محدوده منطقه مهرآباد جنوبی خبر داد که قهوه‌خانه خود را پاتوقی برای تردد سارقان، مالخران، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و اشرار کرده بودند و درباره جزئیات این خبر گفت: بعد از واصل شدن خبری مبنی بر اینکه یک قهوه‌خانه در غرب تهران به پاتوق اراذل و اوباش تبدیل شده است، تیمی از معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت برای بررسی موضوع تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از اعزام مأموران به محل و تکمیل تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد، لذا مأموران اقدامات لازم را برای دستگیری متصدی این قهوه‌خانه انجام دادند و هنگام بازداشت این فرد، فرد دیگری نیز که سلاح سرد و تجهیزات دفاعی همراه داشت بازداشت شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت تصریح کرد: این واحد صنفی که به پاتوق اراذل تبدیل شده بود، فاقد مجوزهای قانونی برای فعالیت بود و مراحل قانونی برای پلمب قهوه‌خانه درحال انجام است و دو متهم نیز برای ادامه روند رسیدگی در اختیار دادسرا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: اشرار پلیس امنیت نادر مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی به‌نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی شیروان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی آثار به‌جامانده از سارقان و اخذ اظهارات مال باختگان ۳ نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیروان افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی لوازم منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

صالحی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست تا با نصب تجهیزات هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته در اماکن خصوصی خود، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و هر گونه تردد افراد مشکوک را جهت پیگیری لازم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1227973 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت