Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:55:12 GMT

نجات جان کودک در حال سقوط در قم/ببینید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۸۷۹

نجات جان کودک در حال سقوط در قم/ببینید

سخنگوی آتشنشانی قم از نجات جان کودک پنج ساله در حال سقوط از تراس طبقه پنجم یک آپارتمان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کریمی گفت: ساعت۱۱ صبح  در پی اعلام خبر کودکی در حال سقوط از تراس طبقه پنجم یک آپارتمان در منطقه بلوار پانزده خرداد قم بلافاصله نیروهای عملیاتی آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جزئیات این حادثه افزود:این کودک پنج ساله که در منزل تنها گذاشته شده بود و والدین خارج از منزل حضور داشتند کودک بعد از بیدار شدن  از خواب با قفل بودن درب منزل مواجه می شود،وارد ترانس شده و از حفاظ نرده‌ای تراس به طرف خیابان می ایستد.

کریمی عنوان کرد:با اعلام این حادثه بلافاصله نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند و با پهن کردن تشک نجات اقدامات ایمنی را فراهم نموده و به وسیله نردبان نجات کودک خردسال  بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از طبقه پنجم به پایین منتقل شد.

وی در پایان توصیه کرد:والدین گرامی کودکان خود را به هیچ عنوان در منزل تنها نگذارند و محل‌های سقوط را ایمن نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی قم کودکان والدین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر